کد خبر : 175238 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۸ مهر - 17:37
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی به گزارش روابط عمومی این جلسه با حضور صد درصد سهامداران و نمایندگان صاحبان سهام صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی شامل: مسعود شریفات،جهانپور معماریان،رضا حسینی،محمد آریا،محمد لریان فرد،علی اکبر فهیمی،صدیقه هجینی نژاد،داریوش زلقی و خسرو پور خانی در سالن شهید علی اکبری بانک کشاورزی برگزار شد.

نوآوران آنلاین-در این مجمع   اعضای هیات رئیسه مجمع شامل مسعود شریفات به سمت رئیس مجمع، محمد لریان فرد به سمت ناظر مجمع،محمد آریا به سمت ناظرو داریوش زلقی به سمت منشی مجمع، انتخاب شدند. لازم بذکر است:  تصویب صورتهای مالی صندوق، شامل ترازنامه و صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به اسفند سال  ۹۶ با انجام اصلاحات مورد نظر حسابرس و بازرس قانونی مورد تصویب قرار گرفت وبا رعایت ماده ۱۴۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت، موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت راده به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ارقام نگر آریا به سمت بازرس علی البدل برای سال مالی ۹۷ انتخاب شدند.همچنین روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات جهت درج آگهی موسسه موسسه تعیین و معاملات مشمول ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت مورد تایید و تنفیذ قرار گرفت و مجمع به آقای داریوش زلقی  وکالت داد تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورت جلسه صندوق و پرداخت حق الثبت با امضای ذیل دفاتر ثبت اقدام نمایند.
 لازم به ذکر است راهبردهای اساسی خط مشی صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی در گروه سرمایه گذاری و شرکت های تابعه تعیین گردید که شامل این موارد است :

برقراری انضباط بر کلیه شئون گروه و شرکت های تابعه از اهم اهداف و رویکردهای صندوق  بوده و لازم است در این خصوص تدابیر لازم در حوزه های سازمانی ،فنی، مالی، عملیاتی و مدیریتی اتخاذ و با ترویج روحیه انضباط، اصلاح روشهای عملیاتی و برقراری نظام کنترل و مسئولیت( پاسخگویی)، این ضرورت حیاتی سازمان احیا گردد.
 مجمع بر ضرورت ایجاد و تقویت ،حسابرسی داخلی و کمیته حسابرسی در گروه و شرکت های تابعه تاکید و از بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت خواستار ممیزی و بررسی نقش نهاد مذکور و اعلام آن به مجمع شد.

 مقرر گردید جهت تدوین راهبردهای اساسی در قالب برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت در سطوح مختلف فعالیت گروه و شرکت های تابعه بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های موجود حداکثر تا پایان آبان ماه تدوین و پس از تصویب هیئت مدیره آن گروه جهت اخذ مجوز لازم از سهامدار عمده (صندوق) اقدام گردد .

در خصوص استخدام و توسعه کمی و کیفی نیروی انسانی در گروه و شرکت های زیرمجموعه مقرر گردید بیشتر از مشاوران و متخصصان ماهر خارج از سازمان استفاده گردد و هرگونه استخدام با توجه به تعهدات بلندمدت، می بایست از سهامدار اصلی صندوق مجوز لازم اخذ گردد.

 ضروری است مدیران گروه جهت تدوین بودجه جامع که شامل همه فعالیت های شرکت های زیر مجموعه نیز می گردند اقدام و تا  پایان مهرماه جهت تایید نهایی صندوق ارسال نمایند.

 مقرر گردید شرکت های زیرمجموعه صندوق رفاه و تامین آتیه پس از ارزیابی توسط کارشناسان رسمی دادگستری به عنوان افزایش سرمایه به گروه سرمایه گذاری تامین آتیه تدبیر سبز واگذار گردد و هرگونه سرمایه گذاری و کسب و کار جدید می بایست ابتدا در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و یا بودجه جامع تحقیق و توجیه اقتصادی گردد و پس از تأیید هیئت مدیره گروه و نهایتاً تایید سهامدار اصلی( صندوق) اجرایی گردد.

MY1A9183

 

MY1A9183