کد خبر : 175106 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۶ مهر - 16:51
‎طرح پیش خرید اسنوا در مسیری مطمئن ‎از حمایت اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تا تضمین بانک صادرات

نوآوران آنلاین-.

در این طرح که براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار اجرا می شود، پیش‌ خرید لوازم خانگی برند اسنوا تا سقف ۵۰ هزار قلم کالا انجام می گیرد.

متقاضیان با ارایه کدملی و صرفا با مراجعه به وب سایت اسنوا می توانند اقدام به ثبت نام نمایند که براین اساس متقاضیان با واریز کل مبلغ از تخفیف ماهیانه 2 درصدی بهره مند می شوند. به عنوان مثال میزان تخفیف برای فروردین 12 درصد خواهد بود. قیمت لوازم خانگی موضوع این طرح قطعی است که به صورت اینترنتی به حساب شرکت واریز می شود و زمان تحویل کالا مطابق با جدول مشخصات و قیمت کالای سفارش داده شده خواهد بود.

همچنین مکان تحویل کالا به آدرس اعلامی خریدار در سایت خواهد بود و تحویل رایگان آن نیز صرفا در آدرس معرفی شده امکان پذیر است، حداکثر زمان تحویل کالا شش ماه است که کارمزد انصرف و خسارت به صورت سالیانه محاسبه می شود، برای انصراف حدود 7 درصد و 18 درصد نیز بابت جبران تاخیر در تحویل در نظر گرفته شده است.

برند اسنوا، برندی ملی ست که در مسیر تحقق رسالت های خود و در جهت رفع نگرانی بازار و همچنین ایجاد اطمینان خاطر برای خریداران محترم از تثبیت قیمت ها و وجود کالا به میزان کافی درآینده، اقدام به اجرای طرح پیش خرید نموده است که ضمانت آن با بانک صادرات است.

این طرح که در مدت محدودی اجرا خواهد شد، به نحوی است که برای هر کالایی که سقف فروش پر شود، سایت بسته شده و مصرف‌کنندگان می‌توانند برای مرحله بعدی، درخواست خود را ثبت کنند. متقاضیان صرفا می بایست بامراجعه به سایت اسنوا به نشانی snowa.ir به ثبت درخواست خود بپردازند و در صورت نیاز به راهنمایی می توانند با مرکز تماس مشتریان این شرکت به شماره 1699 تماس حاصل نمایند.

یادآوری می شود این طرح برای نخستین‌بار در صنعت لوازم خانگی اجرا می‌شود، و هدف از اجرای این طرح توسط اسنوا، کاهش نگرانی ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کمبود کالا و افزایش قیمت است.

 

** اسنوا، برندی پیشرو در لوازم خانگی ایران

منانی مدیر شرکت اسنوا در خصوص شاخص های اطمینان از طرح گفت: اسنوا تنها برند ملی لوازم خانگی ایران با بیش از چند هزار میلیارد تومان ارزش برند و دارای عظیم ترین و تخصصی ترین کارخانجات تولیدی است و گروه صنعتی انتخاب نیز دارای گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش و تنها دارنده عالیترین نشان رعایت حقوق مصرف کننده برای شش دوره متوالی است.

تاکنون بالغ بر سه و نیم میلیون نفر مصرف کننده از محصولات این گروه استفاده کرده‌اند.

وی سپس با اشاره به ظرفیت تولید این مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت: ظرفیت تولید اسمی ماهیانه این گروه 163 هزار و 317 دستگاه و در سال حدود یک میلیون و 959 هزار و 810 دستگاه انواع یخچال فریزر، اجاق گاز، شوینده و تلویزیون است که می تواند در حدود نیمی از ظرفیت بازار ایران را پوشش دهد.