کد خبر : 174998 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر - 16:39
رمز موفقیت روابط عمومی، صادق بودن با مردم است اولین جلسه رابطین خبری شهرداری منطقه۲۲، با مدیر روابط عمومی شهرداری، با هدف پیشبرد اهداف و سیاست‌های جدید مدیریت شهری برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲ در این دیدار با بیان اینکه رمز موفقیت روابط عمومی صادق بودن با مردم است، ادامه داد: روابط عمومی ها، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و جهت دهی افکار عمومی شهروندان، برعهده دارند.

خامسیان با بیان اینکه، روابط عمومی متعلق به تمام ادارات و معاونت‌هاست و پل ارتباطی برای شهروندان با شهرداری محسوب می شوند، افزود: روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین و انعکاس نقاط قوت و ضعف یک سیستم، باید با شهروندان راستگو باشند و حقیقت را اطلاع رسانی کنند.
وی، با بیان اینکه روابط عمومی چشم،‌ گوش و زبان سیستم‌ها هستند از رابطین خبری خواست تا در انعکاس اخبار و فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف شهرداری منطقه به طور جد، صحیح و شفاف عمل کنند.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، در ادامه ضمن تقدیر از رابطین خبری این مجموعه به ظرفیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی روابط عمومی منطقه۲۲ از جمله روزنامه اینترنی"تهران۲۲" اشاره کرد و خاطر نشان شد: این موفقیت ها مرهون همکاری مدیران، مسئولین و رابطین خبری در واحدهای تابعه است.