کد خبر : 174284 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر - 12:19
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد؛ تعامل پلیس با بخش‌های دانش‌بنیان دانشجویی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تعامل بخش‌های دانش بنیاد با پلیس می‌تواند جهت ارتقای دانش فنی این شرکت‌ها کمک کند.

نوآوران آنلاین-سردار کریمی در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، گفت: امسال این نمایشگاه تفاوت بسیار زیادی با سالهای گذشته داشته و حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه بود که بسیار جالب و موثر است که بخش های دانشجویی که در کارهای تولیدی و بنیادی در حال فعالیت هستند با اهداف و عملکرد پلیس، برای ایمنی مردم گام بر می دارد آشنا شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور بخش های بنیادی در این نمایشگاه می تواند تلفیق خوبی با پلیس باشد به عبارتی می تواند تعامل پلیس با بخش های دانش بنیان دانشجویی باشد.

سردار کریمی تصریح کرد: در این نمایشگاه به نظر می رسد آن بخشی که باید بسیار دیده شود بخش بنیادی است که نیاز بسیاری دارد که مورد حمایت قرار گیرد و این دو بخش که در کنار هم قرار گیرند یعنی بخش تولید کننده و بخش بنیادی می تواند تجربه خوبی در شرکتهای داخلی داشته باشند و از این توانمندی ها استفاده کنند.

وی افزود: اما اون بخشی که در نمایشگاه پیشرفت بسیار خوبی به نسبت سالهای گذشته داشته است ، دستگاهها و نرم افزارهای خوبی بود که پلیس می تواند در بخش های مختلف از آن استفاده کند.

جانشین نظام وظیفه ناجا تاکید کرد: نمایشگاه ایپاس روز به روز جای خود را پیدا کرده و توانایی این را دارد که در این وسعت و مقیاس تولید کننده ها را جهت ارتقای دانش فنی دور هم جمع کنند.