کد خبر : 173895 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر - 16:58
انتشار كتاب سالنامه آماري سال 96 كتاب سالنامه آماري سال 96، حاوي آمار و اطلاعات حوزه‌هاي مختلف فعاليتي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي توسط دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات معاونت برنامه‌ريزي اين سازمان منتشر شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، حسين متولي حبيبي مديركل دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات اين سايمان با بيان اين خبر افزود:

 اين سالنامه كه از سال 1375 تاكنون با الگوي واحد تهيه و منتشر شده است، با ارايه تصويري از آمار و اطلاعات اساسي در بخش‌هاي مختلف حمل و نقل توانسته است بسياري از نيازهاي آماري مديران، برنامه‌ريزان و پژوهشگران را تأمين كند و جايگاه ويژه‌اي را در ميان نشريات آماري به خود اختصاص داده است.

وي افزود:

اين مجموعه در 6 فصل در زمينه‌هاي امور فني و زيربنايي،‌ حمل و نقل كالا، حمل و نقل مسافر، حمل و نقل بين‌المللي، ايمني و ترافيك و برنامه‌ريزي و حمل و نقل هوشمند تنظيم شده است و در بخش‌هاي پاياني به خلاصه آمارهاي استاني و همچنين تعاريف و مفاهيم به منظور كسب اطلاعات استفاده‌كنندگان اختصاص يافته است.

اين گزارش حاكي است نسخه الكترونيكي اين سالنامه در بخش آمار و اطلاعات پايگاه اطلاع‌رساني سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي به نشاني www.rmto.ir قرار دارد.