کد خبر : 173800 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر - 12:36
شهردار منطقه یک در مراسم عطرافشانی قبور شهدا: کوچکترین وظیفه ما تجلیل از مقام شهداست تجلیل از مقام شهدا،ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با فداکاری و از خود گذشتگی در حفظ تمامیت ارضی کشورمان شجاعانه مقاومت کردند از کوچکترین وظایف ماست.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار این منطقه با حضور در مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک،مدیران شهری، شورایاران، خانواده های معظم شهدا و... که در آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) در چیذر برگزار شد ضمن  ادای احترام و زیارت بارگاه مقدس آن امام زاده(ع) ، به قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدای امنیت و دفاع مقدس ، مدافعین حرم، شهدای هسته ای و شهدای دانش آموز  با گل و گلاب پرداختند و  با آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

تاجیک اسماعیلی درجمع حاضرین این مراسم اظهار داشت: تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از کوچکترین وظایف ماست و جامعه ما با الگو قرار دادن این اسوه های انسانیت،شرافت،رشادت و پایمردی به یاری خداوند در مسیر تعالی و رستگاری با صلابت پیش خواهد رفت.
وی افزود: همه مسئولین در هر حوزه  فعالیت باید با پاکدستی،مسئولیت پذیری و پشتکاردر رسیدگی به امور شهروندان تلاش نمایند تا آرمان شهدا که همان برقراری آرامش و امنیت در جامعه و  سربلندی و اقتدار ایران اسلامی است محقق شود