کد خبر : 173782 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر - 09:59
جلسه هم انديشي و رفع موانع پرورش ماهي در قفس هاي درمحل اداره شيلات شهرستان بهشهر،نکا وگلوگاه در اين جلسه مسائل و مشکلات مربوط به صدور مجوز دامپزشکي، محيط زيست و بنادر و کشتيراني مطرح و بر طرف شدن موانع موجود جهت اخذ پروانه تاسيس متقاضيان و نيز آماده سازي زير ساخت ها و ساير موارد، مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

نوآوران آنلاین-

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابلسر، دراين جلسه که متقاضيان پرورش ماهي در قفس حوزه فعاليتي ، رئيس گروه پرورش ماهي در قفس استان حضورداشتند .

عباس اسماعيلي ملا رئيس اداره شيلات شهرستا نهاي بهشهر، نکا و گلوگاه ،طرح پرورش ماهي در قفس به عنوان طرح اقتصاد مقاومتي را مورد تاکيد سازمان ومدير کل شيلات و دانست ومتقاضيان را به منظور اخذ پروانه تاسيس در مقطع زماني کوتاه تشويق و ايجاد اشتغال پايدار و توليد ماهي ارگانيک با استفاده از ظرفيت آب شورترغيب نمودند،

سپس نيما حسين زاده رئيس گروه پرورش ماهي در قفس استان، سياست هاي کلان سازمان شيلات ايران در جهت توسعه و ساز و کار اداري و عدم استفاده از منابع آب شيرين را بيان و بر لزوم برنامه ريزي و رفع موانع و مشکلات موجود در جهت دستيابي به اهداف تعيين شده تاکيد نمودند.

در اين جلسه مسائل و مشکلات مربوط به صدور مجوز دامپزشکي، محيط زيست و بنادر و کشتيراني مطرح و بر طرف شدن موانع موجود جهت اخذ پروانه تاسيس متقاضيان و نيز آماده سازي زير ساخت ها و ساير موارد،  مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

لازم به ذکر است در پهنه آبي شهرستان بهشهر 16 متقاضي حقيقي و حقوقي در 16کلوني با نقاط مشخص در حال اخذ پروانه تاسيس از نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان مي باشند.