کد خبر : 173538 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ شهريور - 10:19
سگ های گرسنه جسد مرد تهرانی را از زیر خاک بیرون کشیدند! صدای واق واق سگ های ولگرد در نزدیکی یک انبار در منطقه کهریزک پرده از جنایتی پنهان برداشت.

نوآوران آنلاین-ساعت 3 بامداد یکشنبه 25 شهریورماه سال جاری صدای واق واق چند سگ در نزدیکی یکی از انبارهای منطقه کهریزک کافی بود تا نگهبان انبار را به بیرون از انبار بکشاند.

مرد نگهبان وقتی به دیوار اطراف انبار رسید با چند سگ که در حال کندن زمین بودند روبرو شد و وقتی چند قدمی نزدیک تر شد با صحنه هولناکی روبرو شد.

سگ ها جسد فرسوده ای را تا نیمه از خاک بیرون کشیده بودند و تنها پاهای جسد داخل خاک بود و احتمال می رفت که سگ ها قصد خوردن جسد فرسوده را داشته باشند.

بدین ترتیب ماجرای پیدا شدن جسد فرسوده در نزدیکی یک انبار در منطقه کهریزک به ماموران کلانتری 170 کهریزک مخابره شد و خیلی زود ماموران با حضور در محل، سناریوی جنایی را به قاضی Judge کشیک قتل Murder گزارش کردند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران در صحنهجرم Crime حاضر شوند و با توجه به فرسوده شدن جسد مرد مشخص شد که مدت زمان زیادی از مرگ وی می گذرد.

بنا به این گزارش، رییس حوزه قضایی کهریزک در این مرحله دستور داد تا جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای افشای راز این پرونده مرموز دراختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.