کد خبر : 172836 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور - 09:00
قاتل برای سرقت طلا به خانه مقتول برگشت پسر یک زن خدمتکار خانگی که به اتهام کشتن مرد صاحبخانه دستگیر شده است صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

نوآوران آنلاین-این متهم هنگام دفاع از خود قتل را به گردن نگرفت و گفت من قبول دارم از آن آپارتمان سرقت کرده‌ام اما صاحبخانه را من نکشته ام.
 روز چهارم خرداد سال 93 ماجرا با قتل مردی در یکی از خانه‌های منطقه قیطریه شروع شد. کارآگاهان در نخستین مرحله تحقیق دریافتند مرد 70 ساله پس از فوت همسرش تنها بوده و یک خدمتکار زن نیز از او مراقبت و نگهداری می‌کرد. پس از این جنایت پلیس به دستور بازپرس پرونده ،خانه مقتول را برای ادامه تحقیقات پلمب کرد اما مدتی بعد کارآگاهان متوجه شدند که پلمب در آپارتمان شکسته شده و ازگاوصندوق مقداری طلا و دلار به سرقت رفته است.
چند روز پس از این سرقت مرد ناشناسی به بانک رفت تا با هویت جعلی از حساب صاحبخانه مقتول پول برداشت کند که با همکاری پرسنل بانک دستگیر شد. در جریان تحقیق روشن شد این پسر جوان به نام فرزاد پسر همان خدمتکار خانه مقتول است.
فرزاد در بازجویی به کارآگاهان گفت: من و دوستم برای سرقت به آن آپارتمان رفته بودیم که در جریان سرقت آژیر خودروی پلیس را شنیدیم و ترسیدیم که صاحبخانه ما را لو داده باشد. برای همین دست وپای او را بستیم و بعد هم من دهانش را بستم و شیر گاز را باز کردم ولی نمی‌دانستم با این کار او می‌میرد، چند روز گذشته بود که به آن آپارتمان رفتم تا ببینم چه خبر است اما دیدم در خانه پلمب شده، من هم با شکستن پلمب وارد خانه شدم و طلاها و دلارهای موجود در گاوصندوق را دزدیدم.
این پسر جوان صبح دیروز به اتهام قتل عمد وسرقت در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور قاضی رحمانی محاکمه شد. در آغاز جلسه، دختر مرد مقتول خواستار قصاص متهم شد و در پایان محاکمه، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.