کد خبر : 172693 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ شهريور - 09:19
کارگاه تولید یونولیت منفجر شد انفجار کارگاه یونولیت در شهریار یک آتش نشان را زخمی کرد .

نوآوران آنلاین-انفجار در کارگاه تولید یونولیت در بلوار رزمندگان کهنز شهریار منجر به مصدومیت یک آتش‌نشان و یک شهروند شهریاری شد.

احمد کریمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: طی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهریار وقوع انفجار در یک کارگاه تولید یونولیت واقع در بلوار رزمندگان کهنز شهریار گزارش شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار گفت: با اعلام این گزارش و با توجه به حساسیت موضوع آتش نشانان ایستگاه های ۷۰۱ کهنز، ۱۰۱ مرکزی، ۳۰۱ اندیشه، ۴۰۱ شهریار و ۵۰۱ رزکان به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

جزئیات حادثه

کریمی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد، یک کارگاه تولید یونولیت ۴۰۰۰ متری به دلیل انفجار دچار آتش سوزی شده است.

 وی بیان کرد: آتش نشانان به دلیل گستردگی حریق عملیات اطفا را از چند جهت آغاز کرده و با مهار آتش از سرایت آن به کارگاه ها و اماکن مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

کریمی بیان کرد: این عملیات یکی از سخت ترین و دشوارترین عملیات هایی بود که آتش نشانان شهرستان شهریار موفق به انجام آن شدند اما متاسفانه در این حادثه یک آتش نشان و یک شهروند شهریاری دچار مصدومیت شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار در پایان گفت: علت این آتش سوزی و میزان خسارات وارده به کارگاه تولید یونولیت توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار در دست بررسی می باشد.