کد خبر : 172314 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد - 12:47
مدیریت اضطراری بار در محدوده برق تبریز پایان یافت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: مدیریت اضطراری بار در حوزه عملیاتی این شرکت پایان یافت.

نوآوران آنلاین-عادل کاظمی رو دوشنبه در جمع خبرنگاران از مردم تبریز، اسکو و آذرشهر به خاطر بردباری و همکاری صمیمانه در زمینه مدیریت مصرف برق در این مدت، تشکر کرد.
وی با اشاره به توقف خاموشی ها، خاطرنشان کرد: از این پس چنانچه قطعی های موردی رخ دهد در اثر حوادث شبکه خواهد بود و مشترکین برق تبریز می توانند از طریق تماس با مرکز اتفاقات شبکه (سامانه 121 ) نسبت به اعلام قطعی اقدام کنند و همکاران ما هم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.
وی ادامه داد: خاموشی های مربوط به تعمیرات پیشگیرانه نیز طبق معمول سال های قبل با برنامه و اعلام از طریق سایت اینترنتی شرکت به آدرسwww.toztab.ir می باشد که به صورت محدود و کنترل شده اعمال می شود.
کاظمی در پایان اظهارداشت: با وجود اینکه بحران امسال مدیریت شده است اما مصرف بی رویه می تواند بحران های دیگری ایجاد کند از این رو از مشترکان می خواهیم برای هدر نرفتن منابع ملی، مصرف برق خود را همواره مدیریت کنند.
شرکت توزیع برق تبریز در حدود یک میلیون مشترک خانگی دارد.