کد خبر : 172243 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد - 10:14
بانوان ورزشکار شهرداری تهران پس از صعود به بام اروپا به ایران بازگشتند؛ بانوان ایرانی فاتح قله های جهانی شهر ورزش- بانوان صعودکننده به قله «آلبروس» روسیه پس از سفری 10 روزه با استقبال معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران به کشور بازگشتند.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، بانوان شاغل در شهرداری تهران پس از فتح قله «آلبروس» کشور روسیه به کشور بازگشتند.

بازگشت قهرمانانه
خانم ها منیرسادات مرتضوی(مدیر مجموعه ورزشی الزهرا(س))، راویه جعفری(مسئول ورزش کارکنان اداره رفاه منطقه 17) و معصومه ویسی(کارمند شهرداری منطقه 10) که جزو کارکنان سازمان ورزش و شهرداری تهران هستند پس از طی سفری 10 روزه و فتح قله 5642 متری «آلبروس» بلندترین قاره اروپا(معروف به بام اروپا) با استقبال هیئتی از سازمان ورزش شهرداری تهران ساعاتی پیش وارد کشور شدند.
خانم میرزایی، معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران در مراسم استقبال از این قهرمانان ملی گفت: «بانوان سهم مهمی در توسعه ورزش همگانی بخصوص کوهنوردی دارند. بانوان ایرانی توانسته اند علاوه بر فتح قله های داخلی، بر فراز قله های جهانی نیز صعود کنند و این نشان دهنده این است که محدودیتی در ورزش برای بانوان ایرانی وجود ندارد.»
میرزایی افزود: «بانوان ما توانایی های بالقوه ای در همه امور مانند جامعه و خانواده دارند و صعود به قله ها می تواند توانایی های نهفته این قشر در حوزه ورزش را نیز به نمایش بگذارد.»
مراسم استقبال از صعودکنندگان به بام اروپا بامداد شنبه ۲۷ مردادماه در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.