کد خبر : 172208 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۷ مرداد - 13:33
طی هفته گذشته رقم خورد؛ ثبت معامله ۵۱۲ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد ماه حدود ۵۱۲ هزار و ۱۵۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

نوآوران آنلاین- به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۱۶ هزار و ۱۵۲ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار ۳هزار و ۵۰۰ تن مس، ۸۲ هزار و ۵۰۰  تن فولاد، ۲ کیلوگرم شمش طلا، ۳۰هزار تن آهن اسفنجی، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.
بر اساس این گزارش در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۴۳ هزار و ۵۸۶ تن انواع کالا به ارزش ۸ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار، ۱۳۵ هزار و ۹۷۹ تن قیر، ۵۹ هزار و ۳۸۱ تن مواد پلیمری، ۳۹ هزار و ۵۷۳ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۸۹۰ تن گوگرد، ۷۱۳ تن روغن، یک هزار و ۵۰  تن عایق رطوبتی، ۷۰ هزار تن وکیوم باتوم و ۳۵هزار تن لوب کات معامله شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۰ هزار و ۸۷۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۳۳ هزار و ۸۰۵ تن گندم، ۱۷ هزار و ۶۰ تن شکر و ۷ تن و ۴۱۵ کیلوگرم زعفران مشاهده شد.
همچنین ۸۶ تن مواد معدنی و ۵۳۱ تن ضایعات فلزی نیز طی هفته اخیر در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد

بورس کالا