کد خبر : 172163 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۲۶ مرداد - 13:09
ثبت نام 538 هزار راننده در طرح پوشش بیمه تکمیلی رانندگان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي در سفر به استان اصفهان ضمن بازديد از پايانه بار شهرستان مباركه، با رانندگان تلاشگر و سختكوش شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌اي كالا كه در اين پايانه حضور داشتند، ديدار كرد و از نزديك در جريان نقطه نظرات، مسايل و مشكلات آنان قرار گرفت.

نوآوران آنلاین-

 
 
 


به گزارش روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي در اين بازديد عبدالهاشم حسن‌نيا معاون وزير ورئيس اين سازمان به استقبال رانندگان از بيمه تكميلي اشاره كرد و اظهار داشت: از زمان اعلام طرح بيمه تكميلي بيش از ۵۳۸ هزار نفر از رانندگان و همسرانشان برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت نام كردند.
وي گفت: 90 درصد حمل‌ونقل كالا و مسافر در کشور ما از طريق جاده انجام می‌شود كه  اين امر همواره مسئولیت سنگینی را برعهده وزارت راه‌و‌شهرسازی و سازمان راهداري و حمل‌و‌نقل جاده‌اي قرار داده است.
‌رئيس سازمان راهداري و حمل‌و‌نقل جاده‌اي به نقش تنظیم‌گری سازمان راهداري و حمل‌ونقل در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره  و خاطرنشان كرد:
انباشت مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت ويژه  اقتصادی کنونی كشور از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمان‌بر کرده است اما همچنان رفع مشكلات رانندگان و توجه به بهبود شرايط معيشتي اين قشر از برنامه‌هاي اولويت‌دار اين سازمان است و مورد پيگيري قرار دارد.
حسن‌نيا افزود: به دنبال ايجاد تسهيلات قرض‌الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم و با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان  بهبود خواهد یافت.
وي در رابطه با مشکل تأمین لاستیک، قطعات و تعمیرات ناوگان  خاطرنشان كرد: طی جلسات متعدد  مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.
گفتني است در جريان بازديد از پايانه بار شهرستان مباركه، نماينده اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار مباركه، مديركل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌‌اي استان اصفهان نيز حضور داشتند.