کد خبر : 171858 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ مرداد - 13:10
اجراي طرح‌هاي آماده‌سازي زيرساخت‌هاي لازم جهت سفر زائران اربعين حسيني در راستاي مديريت تقاضاي سفر زائران اربعين حسيني و لزوم رفع مسائل و مشكلات تردد زائران در سال گذشته ،بر اجراي طرح‌هاي آماده‌سازي زيرساخت‌ها در سومين جلسه كميته حمل‌ونقل و سوخت تأكيد شد.

نوآوران آنلاین-

 
 
 

 

به گزارش روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، رضا نفيسي مديركل دفتر حمل‌ونقل بين‌المللي و ترانزيت و دبير كميته حمل و نقل و سوخت ضمن ارايه گزارشي از اقدامات انجام شده در جلسات قبلي كميته حمل‌ونقل و سوخت اربعين حسيني اظهار داشت: طي جلسه‌اي كه با حضور معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي با مديران استان‌هاي مرزي برگزار شد، سياست‌ها و برنامه‌هاي مصوب در راستاي خدمات‌رساني مطلوب به زائران و ارتقاي ايمني سفرهاي جاده‌اي معرفي وموضوع تخصيص صددرصدي اعتبارات مورد نياز استان‌ها در اجراي طرح‌هاي آماده‌سازي و زيرساختي ابلاغ شد.

 وي افزود: ساماندهي پاركينگ‌هاي اتوبوس‌هاي برون‌شهري و درون‌شهري، خودروهاي شخصي و سواري، مسيرهاي موكبين از اهميت زيادي برخوردار است و مي‌بايست برنامه ريزي مناسب جهت مديريت ارائه خدمات در ايام اربعين گرفته شود.

براساس اين گزارش در ادامه اين نشست اعضاي حاضر در جلسه گزارشي از آخرين اقدامات انجام شده و طرح‌هاي اجرايي پيشنهادي ارايه كردند. گفتني است مقرر شد طي دو هفته آتي جلسه‌‌اي در منطقه مرزي مهران با حضور اعضاي ستاد و مسئولين استاني برگزار شود و ضمن بازديد ميداني از زيرساخت‌ها، نسبت به رفع مشكلات موجود تصميمات لازم اتخاذ گردد.