کد خبر : 171471 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد - 09:43
دزدان کلاشینکف به دست طلافروشی های آشخانه اعدام شدند ۳ دزدی که در سال ۹۳ با داشتن دو اسلحه جنگی به یک طلافروشی در آشخانه دستبرد زدند صبح روز گذشته به دار مجازات آویخته شدند.

نوآوران آنلاین-رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اجرای حکم دزدان طلافروشی مانه و سملقان اظهارکرد: طبق بررسی های به عمل آمده این افراد در استان های مختلف به صورت مسلحانه اقدام به سرقت از کسبه و بازاریان کرده بودند و پرونده های متعددی در این رابطه به دادسرای عمومی و انقلاب مانه و سملقان ارسال شد.    

روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت الاسلام «جعفری» افزود: پرونده اتهامی این سه نفر پس از رسیدگی در دادسرا و صدور قرار قانونی به دادگاه انقلاب اسلامی استان ارجاع داده و حکم اعدام این 3 نفر به اتهام محاربه از طریق تجهیز و خرید سلاح جنگی کلاشینکف صادر و پس از تأیید دیوان عالی کشور اجرا شد. وی با اشاره به امنیت پایدار استان گفت: قوه قضائیه با قاطعیت تمام با عوامل ایجاد ناامنی برای شهروندان برخورد می کند و اجازه نخواهد داد مجرمان سابقه دار از دیگر نقاط کشور با حضور در این استان به اعمال جنایتکارانه دست بزنند و از چنگال عدالت و مجازات بگریزند.    

در 23 اردیبهشت سال 93 سه دزد مسلح با همراه داشتن دو اسلحه کلاشینکف و یک پتک به یک طلافروشی در مانه و سملقان حمله کردند و حدود 5 کیلو طلا را به سرقت بردند اما یک هفته بعد در شهر گالیکش استان گلستان در تور قانون گرفتار شدند.