کد خبر : 170876 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير - 17:40
بازدید مديرعامل موسسه اعتباري ملل از شهر گرگان بازديد مديرعامل موسسه اعتباري ملل و هيئت همراه از شعب، كارخانه صنايع تبديلي و فرصتهاي سرمايه گذاري شهر گرگان و برگزاري جلسه همه انديشي با روسا و كاركنان شعب استانهاي مازندران و گلستان

نوآوران آنلاین-

 

🔹به گزارش روابط عمومي سيد امين جوادي به همراه معاونت امور شعب، معاونت اداري و منابع انساني، معاونت املاك و ساختمان و همچنين برخي از مديران محترم عامل شركتهاي تابع آقاي دكتر خرامهر مديرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و مديرعامل گروه  شهرسازي و معماري و مديرعامل هتل هاي لوتوس از فرصت هاي سرمايه گذاري گرگان بازديد كردند.

🔹 اين سفر يك روزه در دو بخش برنامه ريزي شده بود.

🔹 بخش اول با بازديد از كارخانه صنايع تبديلي گلستان (شهره) آغاز شد و در ادامه ايشان به اتفاق هيات همراه بازديدي از شعب گرگان داشتند و سپس به منظور بررسي فرصتهاي سرمايه گذاري اين شهر جلسه اي با فرماندار و شهردار گرگان برگزار و تفاهم نامه اي في مابين، جهت مطالعه و بررسي نحوه سرمايه گذاري در شهر گرگان امضا و تبادل نمودند.

🔹 در بخش دوم اين سفر يك روزه مديرعامل  و هيئت همراه در يك ديدار صميمانه كه از پيش به ميزباني دو حوزه مازندران و گلستان برنامه ريزي شده بود در شهر ساري  با روسا و كاركنان شعب و حوزههاي اين دو استان به گفتگو نشستند.

🔹 اين نشست ابتدا با خيرمقدم و ارايه گزارش روساي دو حوزه مازندران و گلستان آقايان قرباني و مرتضائي آغاز و در ادامه نيز جناب آقاي مهندس طحان معاونت امور شعب از همکاران درخواست نمودند، با افکار جدید و با همکاری یکدیگر در جهت ارتقای موسسه گام بردارند. ايشان در رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه ها، تاكيد به حفظ حرمت مشتريان مطالبي را ارايه نمودند و در پايان نيز ضمن تشكر از حمايتها و توصيه هاي مديرعامل محترم، گزارشي از وضعيت دو حوزه مذكور ارايه داشتند.

🔹دكتر سيد امين جوادي در جمع بندي اين نشست صميمانه ضمن عرض خداقوت به يكايك همكاران ارجمند، نكات ذيل را يادآور شدند؛

📌 صرفه جویی و پرهیز از اسراف
📌 بهره مندي از دانش یکدیگر
📌 گسترش و تقويت افکار مثبت در بين يكديگر
📌 دوري از حسادت
📌 ارج نهادن و ارايه خدمات مطلوب به مشتريان  

💫 ايشان در پايان ایجاد درآمد ثابت و اخذ كارمزد بانكي را راهكاري مناسب برای شبكه بانكي و موسسه اعتباري ملل دانستند و توجه همکاران را به اين مهم جلب نمودند.