کد خبر : 170661 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير - 14:14
بزرگترین نمایشگاه تخصصی کتابهای علوم پزشکی، دارویی- دانشگاهی کشور برگزار می‌شود سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی- دانشگاهی هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

نوآوران آنلاین-مهرشاد کاظمی با بیان اینکه سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی- دانشگاهی در فضایی به میزان دو برابر فضای سال قبل برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته 35 ناشر تخصصی در نمایشگاه حاضر بودند که با توجه به استقبال دانشجویان، اساتید و سطح درخواستها، امسال این آمار افزایش خواهد یافت.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: با حمایت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد همانند سال گذشته یارانه یک میلیارد ریالی به این نمایشگاه تخصیص داده خواهد شد و در سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی – دانشگاهی میزبان تازه‌های نشر 2019 در حوزه‌های مختلف علوم پزشکی و دارویی خواهیم بود؛ همچنین با هماهنگیهای انجام شده انتظار داریم بیش از  30هزار دانشجوی مرتبط با علوم پزشکی و دارویی از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه، 20 درصد تخفیف ویژه به ناشرانی که عضو انجمن فرهنگی ناشران کتب علوم پزشکی- دانشگاهی هستند، اختصاص داده خواهد شد و ناشران و رسانه‌های سلامت محور می‌توانند با برنامه‌ریزیهای انجام شده در این نمایشگاه علاوه بر تبادل نظر، مسائل و مطالبات صنفی خود را در قالب نشستهایی دنبال کنند.

سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی – دانشگاهی و دومین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور 2 الی 4 مهرماه در مصلی تهران برگزار خواهد شد.