کد خبر : 170486 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۰ تير - 10:47
حضور سرزده معاون وزير راه و شهرسازي در ميان رانندگان پايانه بار بندرعباس معاون وزير راه و شهرسازي ورئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي به همراه عضو هيأت عامل اين سازمان در سفر سرزده و بدون اطلاع قبلي به استان هرمزگان جهت رسيدگي به مطالبات رانندگان و رصد وضعيت آخرين اقدامات صورت گرفته توسط اداره‌كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي هرمزگان از پايانه بار و شهرك حمل و نقلي استان بازديد و در جمع رانندگان به گفتگو مستقيم با آنها پرداخت.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي  عبدالهاشم حسن‌نيا در جريان اين سفر براي  ارزيابي آخرين وضعيت اقدامات و امور مربوط به خواسته‌هاي به حق رانندگان به همراه مهران قرباني عضو هيات عامل و داريوش باقرجوان مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان هرمزگان از پايانه بار بندرعباس و شهرك حمل و نقلي بازديد و ضمن گفتگو در زمينه مسائل شغلي و كاري رانندگان به سوالات مختلف آنها پاسخ داد.

حسن‌نيا ضمن گفتگوي صميمي يا تعداد كثيري از رانندگان، از نحوه ارائه خدمات رانندگان با حضور در محل خوابگاه‌ها محل سالن اعلام بار و محل استقرار ناوگان و ... و تمامي فرآيندهايي كه رانندگان از لحظه ورودي به پايانه بار و يا شهرك حمل و نقلي بندرعباس طي مي‌كنند بازديد كرده و ، از نزديك در جريان مشكلات و خواسته‌هاي آنان قرار گرفت و دستور لازم براي اتخاذ تمهيدات و ايجاد تسهيلات بيشتر براي رضايتمندي رانندگان را صادر كرد.

در جريان اين بازديد، رانندگان نيز ضمن قدرداني از حضور معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كه براي اولين بار  يك مقام ارشد سازمان به صورت سرزده و بي واسطه در جمع آنها حضور پيدا مي‌كند، خواستار تداوم حضور مسئولان ارشد سازمان براي آگاهي و رصد ميداني مشكلات آنان شدند و ضمن اعلام آمادگي براي هرگونه همكاري در روند رسيدگي به مشكلات رانندگان، اين بازديد را نقطه عطف و نشان عزم راسخ متوليان امر براي اين منظور دانستند.

حسن نيا بر رسيدگي  موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگويي سريع به مشكلات و رفع مسائل آنها تاكيدكرد و افزود: تمام مديران كل در استانها بايد به طور جد پيگير مطالبات به حق رانندگان به عنوان يكي از اركان اصلي بخش حمل‌ونقل جاده‌اي باشند.