کد خبر : 170345 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير - 15:07
اعدام برای ناپدری بی حیا بخاطر آزار کیمیا 7 ساله در کرج! + عکس گفته می‌شود حکم اعدام ناپدری سنگدل که ۷۰ بار به کیمیا تجاوز کرده بود هم صادر شده و مرد شکنجه‌گر قرار است به زودی اعدام شود.

نوآوران آنلاین-هنوز هم در بهزیستی زندگی می‌کند. دختربچه ٧ساله‌ای که درست یک سال پیش بیماری سرماخوردگی به کابوس‌های شبانه‌اش پایان داد و راز تجاوزهای ناپدری‌اش فاش شد.
کیمیایی که بیشتر از ٧٠ بار از سوی ناپدری‌اش مورد تجاوز Rape قرار گرفت و شکنجه Torture شد. ناپدری که بعد از دستگیری گفت تنها به خاطر کیمیا با مادر او ازدواج کرده است.
کیمیا حالا یک سال است در بهزیستی زندگی می‌کند. در این یک سال درس خواند و با این که یک کودک خردسال بود، اما سعی کرد زندگی کردن را یاد بگیرد و خودش را از آن همه تاریکی نجات دهد. هنوز هم کابوس می‌بیند ولی حال روحی‌اش نسبت به قبل خیلی بهتر شده؛ مرتب مادرش را می‌بیند، اما نمی‌تواند در کنار او زندگی کند چراکه حال روحی مادرش هنوز هم تعریفی ندارد و بهزیستی نمی‌تواند سرپرستی را برعهده او بگذارد. گفته می‌شود حکم اعدام execution ناپدری سنگدل هم صادر شده و مرد شکنجه‌گر قرار است به زودی اعدام شود.