کد خبر : 170343 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير - 14:54
باند عینک دودی مشهد را به هم ریخته بود + عکس 2 گرداننده باند عینک دودی در مشهد با 44 مورد سرقت زمینگیر شدند.

نوآوران آنلاین-سردار قادر کریمی، رئیس پلیس استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت Stealing از خانه های مسکونی در خیابان های شهید رجایی و بلوار سرخس مشهد و اعلام شکایت مال باختگان دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع و دستگیری عاملان این سرقت ها صادر شد.
رئیس پلیس استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پایگاه شرق پلیس Police آگاهی با هدایت سرهنگ بیات مختاری وارد عمل شدند و با تحقیق از چند محل مورد دستبرد به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی متهم شد.
وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این گرداننده باند را پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخقیگاهش واقع در بلوار حر دستگیر و در بازرسی از منزل او مقادیر لوازم سرقتی کشف کردند.
رئیس پلیس خراسان رضوی خاطر نشان کرد: پلیس در مرحله دوم این عملیات همدست متهم را نیز شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.
وی اظهار داشت : پلیس در بازرسی از مخفیگاه این متهم نیز 2 دستگاه بی سیم دستی و 100 عدد عینک دودی ، یک عدد باطوم فلزی و مقادیر زیادی طلا و اموال مسروقه کشف شد .
قادر کریمی گفت: این متهمان تا کنون به 44 فقره سرقت از خانه های مردم اعتراف کرده اند و تحقیقات با دستور مقام قضائی ادامه دارد.