کد خبر : 170238 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير - 10:49
تیراندازی بی مورد پلیس به یک خودرو در نیکشهر / مامور دستگیر شد+ عکس مامور خاطی انتظامی در نیکشهر بازداشت شد. بازداشت این مامور خاطی از هرگونه تجمع مردمی برای پیگیری این مورد بصورت غیرقانونی جلوگیری شد و قدردانی مردم را در پی داشته است.

نوآوران آنلاین-دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مامور خاطی نیروی انتظامی این شهرستان که در تعقیب وگریز بسوی یک خودروی سواری تیراندازی کرده بود، بازداشت شد.

هیچ ماموری در نیکشهر حق تیراندازی بسوی خودروهای حامل سوخت ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مامور خاطی نیروی انتظامی این شهرستان که در تعقیب وگریز بسوی یک خودروی سواری تیراندازی کرده بود، پس از بررسی های لازم و صدور حکم قضایی بازداشت شد.

محسن گل محمدی اظهار داشت: ماموران انتظامی نیکشهر در 24 ساعت گذشته در تعقیب و گریز بسوی یک خودروی سواری 405 حامل مقداری سوخت (بنزین) شلیک کردند که خودرو واژگون شد.

وی بیان کرد: این حادثه Incident در شهر نیکشهر رخ داده و تیراندازی خودسرانه سبب واکنش مردم و به ویژه فعالان شبکه های اجتماعی و محافل عمومی شده است.

وی افزود: با بازداشت این مامور خاطی از هرگونه تجمع مردمی برای پیگیری این مورد بصورت غیرقانونی جلوگیری شد و قدردانی مردم را در پی داشته است.

وی با اظهار تاسف از تیراندازی های بی مورد برخی ماموران بسوی خودروهای حامل مقدار کمی موادسوختی، خاطرنشان کرد: هیچ ماموری در نیکشهر حق تیراندازی بسوی خودروهای حامل سوخت ندارد.

دادستان عمومی وانقلاب نیکشهر گفت: برخوردهای لازم با سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی انجام شده است و نیکشهر از نظر امینتی شرایط مطلوبی را دارد.

گل محمدی پیگیری مطالبات و مشکلات از مجاری قانونی را مورد تاکید قرار داد و از نیروهای انتظامی نیز خواست با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هرگونه حرکت غیرقانونی مسبب برخی ناامنی ها نشوند.