کد خبر : 169902 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير - 11:21
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: توسعه پایدار در سواحل و پیگیری حل مشکلات بنادر کوچک در دستور کار سازمان بنادر/اختصاص تسهیلات برای بنادر کوچک استان خوزستان توسعه پایدار سواحل یکی از اهداف مهم سازمان بنادر و دریانوردی است که درسال جاری دنبال می شود.

نوآوران آنلاین- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا اله یار؛ معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از سه بندر آبادان، اروندکناروچوئبده گفت:بنادر کوچک نقش بسزایی در اشتغال زایی مناطق ساحلی دارند.

وی افزود: توسعه پایدار سواحل یکی از اهداف مهم سازمان بنادر و دریانوردی است که دنبال می شود. با رفع مشکلات و نواقصی که وجود داد می توان به رونق بنادر کوچک کمک قابل توجهی کرد.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: وضعیت بنادر سه گانه آبادان بسیار مطلوب است.اقتصاد این بنادر به اقتصاد شهر های مجاور گره خورده است و توجه به آنها می تواند به افزایش نرخ اشتغال منطقه کمک کند .

وی افزود : سازمان بنادر تاکید دارد که در کنار بنادر بزرگ به بنادر کوچک هم توجه شود تا بتوان به صورت یک ساختار شبکه ایی عمل کرد و به همین منظور اعتبارات خوبی برای بنادر استان خوزستان و سایر استان ها در نظر گرفته شده است