کد خبر : 169622 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ خرداد - 12:01
قتل یک جوان به خاطر گوشی آیفون+عکس دو جوان که به خاطر سرقت یک دستگاه گوشی آیفون جوان 28 ساله ای را به قتل رسانده بودند محاکمه شدند.

نوآوران آنلاین-دو جوان در لندن به دلیل سرقت Stealing گوشی آیفون و قتل Murder یک جوان 28 ساله به حداقل 27 سال زندان Prison محکوم شدند.

طبق گزارشات پلیس Police ناتان جیلمنی 19 ساله و تروی توماس 18 ساله در حالی دستگیر شدند که پس از قتل عبدالصمد 28 ساله در حال فرار Escape بودند.

این جنایت Crime در نیمه شب در یکی از خیابان های لندن رخ داده و پلیس توانسته است از طریق دوربین مداربسته ای که در کنار بانک بوده قاتلان را شناسایی و دستگیر کند.

در گزارشات پلیس آمده که علت قتل ابتدا دزدی theft موبایل آیفون مقتول بوده و چون مقتول به شدت در مقابل سارقان مقاومت کرده و پا به فرار می گذارد، دو جوان ضارب که دست بردار نبودند با چاقو مقتول را تهدید کرده و به دنبال او  می روند که در نهایت در زیر یک درخت در گوشه ای از خیابان که تاریک بوده او را گیر انداخته و چون مقتول باز هم مقاومت کرده است ناتان و تروی به شدت عصبانی شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده سپس با چاقو سه ضربه پی در پی به شکم و ران پای او می زنند.

این دو مجرم در اعترافات خود گفته بودند که فکر نمی کردند با این ضربات او کشته شود ولی وقتی که متوجه شدند عبدلصمد در خون خود غلت می زند، ترسیدند و پا به فرار گذاشتند، این اتفاق در حالی بود که فیلم اعمال آنها توسط دوربین مرکز پلیس ضبط می شد و ماموران پلیس بلافاصله به محل حادثه Incident اعزام شده بودند و این دو جوان که با موتورسیکلت در حال فرار بودند را دستگیر کردند.

دادگاه پس از گزارشات پلیس و اعترافات مجرمان آن ها را به حداقل 27 سال زندان محکوم کرد.