کد خبر : 169325 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۹ خرداد - 12:27
گمشدن تابلوهای راهنمایی در کاشان ! اعضای باند 5 نفره سرقت تابلوهای راهنما و علائم هشداری در شهرستان کاشان دستگیر شدند.

نوآوران آنلاین-سرهنگ علی پور کاوه، رئیس پلیس Policeشهرستان کاشان اظهار کرد: مأموران کلانتری مشکات این فرماندهی در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing تابلوهای راهنما و علائم هشداری در محور "امیرکبیر" کاشان موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.
رئیس پلیس شهرستان کاشان ادامه داد: مأموران با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و طی هماهنگی با مقام قضایی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
وی بیان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که تابلوها را با همکاری دو نفر از همدستانش در محورهای مختلف سرقت کرده و آن‌ها را به 2مالخر می فروختند. با اعترافات متهم دستگیرشده بلافاصله اکیپ ویژه‌ای تشکیل و با هماهنگی مقام قضایی تمامی متهمان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
پورکاوه خاطرنشان کرد: متهمان تاکنون علاوه بر ارتکاب چندین مورد سرقت تابلوهای راهنما به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی و سرقت از منابع طبیعی نیز اعتراف که تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد. 
به گفته این مقام انتظامی در بازرسی‌ های به‌ عمل‌آمده از مخیگاه های سارقان تاکنون مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل تابلوهای راهنما و علائم هشداری به ارزش تقریبی بیش از 500 میلیون ریال کشف‌شده است.