کد خبر : 169167 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۲ خرداد - 16:20
پرواز پژو 405 به خط ویژه اتوبوسرانی + تصاویر ناتوانی راننده پژو 405 در کنترل خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه بعثت سبب برخورد آن با گاردریل و واژگونی آن در خط ویژه شد.

نوآوران آنلاین-ساعت 11:28 روز گذشته با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران زنگ ایستگاه 21 را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به همراه تیم نجات دو به محل حادثه در بزرگراه بعثت غرب حد فاصل بزرگراه امام علی(ع) و بروجردی اعزام شدند.

محمد خیرخواه؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 که مرد سی و پنج ساله راننده آن بود در هنگام حرکت در مسیر شرق به غرب به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو به شدت با گاردریل برخورد و واژگون شده بود.
وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و قراردادن علائم هشداردهنده ترافیکی با کشیدن یک رشته لوله "هوزریل" پس از قطع برق خودرو از نشت بنزین جلوگیری کردند. نیروهای عملیات با استفاده از تجهیزات، اقدام به بیرون آوردن راننده از داخل خودرو کردند و مصدوم را تحویل امدادگران اورژانس دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از درخواست جرثقیل عوامل راهور بازگرداندن خودروی واژگون شده به حالت اولیه و باز شدن مسیر تردد و انتقال خودرو به پارکینگ، با شستشو و ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.