کد خبر : 169021 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد - 13:12
انهدام باند جاعلان تراول چک اعضای باند جاعلان تراول چک در سمنان گرفتار قانون شدند .

نوآوران آنلاین-محمداسماعیل حداددباغی رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به دستگیری اعضای باند جاعلان تراول چک‌های ۵۰۰ هزار ریالی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان سمنان در یک طرح ضربتی، پنج نفر از اعضای باند جاعلان تراول چک‌های ۵۰۰ هزار ریالی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این سارقان به همراه تجهیزات مربوط به جرم در یکی از منازل قدیمی و مجردی در سمنان مشغول به فعالیت بودند که بازداشت و به مقر پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان اضافه کرد: مأموران پلیس، ۲۲ میلیون ریال تراول چک جعلی را که تاکنون بین بازاریان و کسبه با خرید کالا معاوضه کرده بودند، را جمع‌آوری و ضمیمه پرونده جاعلان کردند.

مالخر سابقه‌دار سمنانی در بند قانون

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان همچنین بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان سمنان در یک عملیات ضربتی، مالخر ۴۴ ساله که معتاد به مواد مخدر است، را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

حداددباغی بیان داشت: این مالخر سمنانی که تاکنون چندین بار به زندان رفته، در امر خرید و فروش لوازم سرقتی منازل فعالیت داشته است.

سارق افغانستانی دوباره سرقت کرد

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در ادامه گفت: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان سمنان همچنین یک سارق افغانستانی را که در چند مرحله از کشور اخراج و دوباره به‌صورت قاچاق وارد شده است، را پس از چند فقره سرقت دستگیر کردند.

حداددباغی اضافه کرد: این سارق ۳۲ ساله تاکنون به 10 فقره سرقت احشام، اماکن خصوصی و باغات اعتراف کرده است.