کد خبر : 168784 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۱ خرداد - 19:12
انتخاب‌ های چندگانه انسان روی زمین با نمایش «مرا به نام خودم بخوان» نمایش "مرا به نام خودم بخوان" با طراحی و کارگردانی زهرا اسلام پناه از ساعت 18/30 روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز کرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی گروه نمایش "مرا به نام خودم بخوان" این اثر نمایشی برگرفته از آیات سوره مبارکه بقره به همراه چند سوره مکمل رعد و نساء و است؛ داستان این نمایش درباره آدم و بحث اختیار آدمی در زمین و به نوعی انتخاب‌های چندگانه آدمی در زمان‌های مختلف تاریخ است.آدمی که به زمین هبوط می‌کند و در سیاهی ها، تردیدها و فسادها غوطه‌ ور می شود و در نهایت پس از پستی و بلندی های بسیار مجددا به فطرت خود بازمی گردد. به همان پاکی روز ازل .

 برپایه این گزارش نمایش مرا به نام خودم بخوان جزو معدود آثار نمایشی دینی است که بدون دیالوگ و بر پایه فرم و حرکت و موسیقی اجرا می شود و عواملی که در این اثر نمایشی همکاری می کنند، عبارتند از: کارگردان و طراح حرکات: زهرا اسلام پناه بازیگران: زهرا اسلام پناه، رامک نوروزی، بنیتا میسمی، حشمت الله زارعی، هدی بختیاری، غزاله امینی، نیکا محمد حسین، محمدعلی نجف پور، مژده برکتی، کیمیا اسلام پناه، تهیه کننده: حوزه هنری، مشاوران کارگردان: علی یعقوب زاده، داریوش نصیری، مدیر تولید: علی یعقوب زاده، مشاور ارتباطات و تبلیغات: مصطفی محمودی، دستیاران کارگردان: مژده برکتی و غزاله امینی، مدیران صحنه: مژده رقیب دوست و علی رضا ابراهیم خانی، طراح نقاشی: مژده برکتی، طراح لباس: سارا ناقلی و زهرا اسلام پناه، طراح صحنه: مژده برکتی، طراح پوستر: گلی شهبازی، طراح بروشور: گلی شهبازی وسید کوروش سیدی، تبلیغات فضای مجازی: نسا نیکو (طراحان هنر ایرانیان)، روابط عمومی: ندا الماسیان طهرانی، امور ارتباطات رسانه ای: لاله محمودی، ساخت دکور: امیرحسین سعیدی، محمدسعیدی. محمدعلی نجف پور، نورپردازی: امیرحسین سعیدی. محمد سعیدی سعیدآرین مجد، عکاس صحنه: وحید دهرویه، ساخت تیزر: سید کورش سیدی، تصویربردار: رضا یوسفی.

گفتنی است نمایش مرا به نام خودم بخوان  تا 24 خرداد ماه همه روزه از ساعت 30/18 به مدت 50 دقیقه با بهای بلیت 20 هزار تومان در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در تقاطع حافظ و سمیه به روی صحنه می رود و علاقه مندان تماشای این اثر نمایشی می توانند برای خرید و رزرو بلیت به پایگاه فروش بلیت تیوال به آدرس: https://www.tiwall.com/store/mara-bename-khodam مراجعه و یا با شماره تلفن 09109876366 تماس حاصل کنند. این نمایش برای روزهای اجرای خود تخفیف های ویژه‌ای را برای دانشجویان رشته های مختلف و همچنین باشگاه خریداران تیوال در نظر گرفته است.