کد خبر : 168682 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت - 11:34
مهار آتش سوزی در فروشگاه تجهیزات پزشکی شعله های آتشی که فروشگاه تجهیزات پزشکی را در خیابان ولیعصر در برگرفته بود، با تلاش نفسگیر آتش نشانان مهار و خاموش شد.

نوآوران آنلاین-همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، بلافاصله نیروهای ایستگاه های 1 و 46 آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 8:48 صبح امروز خود را به خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به چهارراه ولی عصر(عج)، کوچه رجب بیگی رساندند.

علیرضا جبارزاده معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: در محل اعلام شده یک ساختمان دو طبقه دیده می شد که در طبقه اول آن سه فروشگاه به مساحت 30 متر مربع و در طبقه دوم آن یک انبار پارچه به مساحت تقریبی 200 متر مربع قرار داشت، فروشگاه میانی که مملو از تجهیزات پزشکی بود، دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به طبقه بالایی و فروشگاه های مجاور بود.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق ساختمان، به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و با بکارگیری لوله های آبرسانی، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه براثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی، شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.
گفتنی است؛ آتش نشانان هم اکنون در حال ایمن سازی و تخلیه دود ناشی از آتش سوزی هستند.