کد خبر : 168439 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت - 11:46
بازدیدوزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان از محورهای مواصلاتی استان مرکزی وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان مرکزی از چندين پروژه راه و حمل و تقل ، همچنين چند محور مواصلاتی این استان بازدید کردند.

نوآوران آنلاین-

 
 
 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دكتر عباس آخوندي وزیر راه و شهرسازی به اتفاق همراهان و جمعي از مسئولين استاني و محلي در این سفر از پروژه احداث باند دوم شازند-اراک، تقاطع غیرهمسطح شهرستان سنجان و تقاطع غیرهمسطح اراک-فرمهین بازدید کردند، بر اساس اين گزارش در اين سفر با حضور دكتر آخوندي و هيات همراه همچنين کلنگ احداث پروژه احداث آزادراه کنارگذر شمالی اراک به زمین زده شد.

این گزارش مي افزايد مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي علاوه بر بازديد از پاسگاه هاي پلیس راه راهجرد در محور ساروق_ راهجرد و محور فر مهین _ اراک با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده اي استان در شهر اراک با برخي از مديران اداره كل ملاقات و گفتگو كرد .

 رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تاکید بر صداقت و پشتکار مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مجموعه پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای سرمایه های ارزشمندی برای ما محسوب می شوند چرا که بدون حمایت و رضایت آنها امورات جاده ها انجام نمی شود.

 این گزارش حاکی است مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی نیز با بیان این که سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون اعتبار به راهداری استان تعلق گرفت، افزود: در بخش روکش آسفالت فرعی و اصلی روستایی مشکلاتی وجود دارد و به رغم تخصیص اعتبار، این اعتبارات جوابگوی روکش راه های روستایی نیست.

وی تعداد پرسنل این مجموعه را ۳۴۰ نفر عنوان کرد و گفت: تمام امورات جاده ای اعم از روکش و درزگیری، روشنایی جاده ها، نصب علایم، خط کشی و برف روبی با تلاش این افراد صورت می گیرد.