کد خبر : 168275 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت - 17:31
ترک از کشور مجازات همدستی با قاتل پسر نوجوان که متهم است با همدستی دوست فراری‌اش یک زن را کشته، دیروز با حکم قضایی از اتهام مشارکت در قتل تبرئه و به خاطر معاونت در قتل به پنج سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد.

نوآوران آنلاین-

4 فروردین ماه سال 93 وقوع قتل در خانه‌ای در خیابان قزوین به کلانتری هفت چنار اطلاع داده شد. ماموران وقتی به خانه مورد نظر رفتند با جنازه نرگس 50 ساله روبه‌رو شدند که در این خانه به صورت مجردی زندگی می‌کرد. شواهد نشان می‌داد این زن خفه شده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات دریافت زن میانسال از مدتی قبل با یک پسر نوجوان افغان به نام گلاب در ارتباط بوده است.

پلیس به ردیابی گلاب پرداخت ولی پسر افغان از ایران گریخته بود.پلیس در ادامه تحقیقات دوست صمیمی گلاب به نام امیر را بازداشت کرد.

امیر 17 ساله که او نیز افغان است لب به اعتراف گشود و گفت: آخرین بار همراه گلاب به دیدن زن میانسال رفته بودیم. ولی همان موقع گلاب و زن میانسال با هم درگیر شدند و گلاب او را کشت. درحالی که هیچ نشانی از متهم فراری به دست نیامده بود، امیر در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

امیر گفت: گلاب مدتی بود زن میانسال را می‌شناخت و به دیدن او می‌رفت. اخرین بار از من خواست تا همراهش به خانه زن میانسال برویم. نرگس برایمان غذا تهیه و از ما پذیرایی کرد. سپس گلاب او را به اتاق برد و آزار داد. دوستم از من خواست من هم او را آزار بدهم.

متهم ادامه داد: زن میانسال عصبانی بود و داد و فریاد راه انداخت. او در حیاط بود و فریاد می‌کشید.همان موقع گلاب او را خفه کرد. سپس از من خواست جنازه را از حیاط به داخل اتاق خواب ببریم. باور کنید من زن میانسال را نکشتم. گلاب به تنهایی او را خفه کرد و حالا فراری است.

در پایان جلسه، هیات قضایی امیر را از اتهام مشارکت در قتل تبرئه و وی را به خاطر معاونت در قتل به پنج سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و ترک اجباری کشور محکوم کرد.