کد خبر : 167906 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۷ ارديبهشت - 12:19
محمد نوازی: تغییر پست باعث شد تا بکهام ایرانی شوم محمد نوازی بچه خیلی شیطون و بازیگوشی بود. در کوچه فوتبال بازی می‌کرد، دعوا می‌کرد، شیشه همسایه‌ها را می‌شکست و در نهایت کتک می‌خورد

نوآوران آنلاین-

اما خاطره جالبی که او از یکی شیطنت‌‌هایش دارد این است که یک روز بدون اینکه به خانواده‌اش اطلاع بدهد با مربی ورزش مدرسه‌شان که علی نظری، مربی فعلی پدیده است برای تماشای بازی هندبال به مدرسه دیگری رفته بودند. چند ساعت از بازی می‌گذرد و بچه‌های مدرسه را با مینی‌بوس بر می‌گردانند. به مدرسه که نزدیک می‌شوند محمد می‌بیند پدر و مادر به همراه خواهر و برادرانش همه جلوی مدرسه جمع شده و نگران هستند. از مینی‌بوس که پیاده می‌شود سیلی اول را از پدرش می‌خورد، بعد سیلی دوم را از مادرش تا اینکه در نهایت تا رسیدن به منزل سیلی آخر را از خواهر کوچکترش می‌خورد. تا اینکه در جوانا استقلال شروع به بازی کرد و موفق شد تا خودش را به استقلال نزدیک کند با وجود اینکه بردار بزرگترش پرسپولیس بود او توانست یک استقلالی موفق شود.

*چی شد که لقب بکهام ایرانی را به شما داده شد؟

این لقب از سال 79-78 از زمانی که نیکبخت به تیم استقلال آمد و من به سمت هافبک راست بازی کردم، هواداران وقتی من تغییر پست دادم به من لطف کردند و این لقب را به من دادند و همیشه در بازی ها مرا به این لقب صدا می کردند.

*بردار شما پرسپولیسی است چس شد که شما به استقلال رفتید؟

من از اول به استقلال علاقه داشتم و این علاقه ربطی به اینکه برادر پرسپولیسی بود نداشت و من همیشه همراه برادرم به استادیوم می رفتم و جایگاه پرسپولیس می نشتم ولی خوب نوجوانا را با استقلال شروع کردم به نظر شورع خوب و طوففانی هم داشتم و توانستم در این تیم موفق شوم .

* استقلال در حال حاضر خوب نتیجه می گیرد درصورتی که با همان بازیکنان منصوریا بازی انجام می شود چرا منصوریان نتوانست موفق شود؟

اینکه منصوریان نتوانست بحث کاملا جدایی است چون دلایل زیادی مانع موفقیت علی شدند مثل محرومیت ها مصدومیت هایی که به وجود می آمد. بازیکنان همان بازیکنان بودند اما خوب هماهنگی لازم بین بازیکنان صورت نگرفته بود و نیم فصل را منصوریان از دست داد، شفر وقتی به استقلال آماد با تفکری کملا متفاوت به ایران آمده بود و این تفکر را روی بازی پیاده کرد. استقلال از نظر روحی هم در زمان منصوریان خیلی افت داشت و این باعث شده بود تا نتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند ولی شفر به بازیکنان روحیه داد و این روحیه بخشیدن به بازیکنان باعث شد تا بتوانند موفق شوند و روز به روز بهتر از قبل بازی کنند امیدوارم که بتوانند همچنان به بازی های موفق خود ادامه دهند.

* برخی بازیکنان مثل قائدی برای استقلال حاشیه درست می کنند نظر شما در اینباره چیست؟

درمخورد مهدی باشگاه باید تصمیم بگیردذ امیدوارم که مهدی به روزهای خوب خود باز گردد اتفاقیم که افتاد خیلی دردناک بود بالاخره این تصادف یکی را به کام مرگ برد و درحال حاضر مهدی فقط دعا می کند که ای کاش صبحی که بیدار می شود دعا می کند که ای کاش این اتفاقات خواب بد باشد و تمام شود.

مهدی در امید من مربیش بودم بازیکنی خوبی بود و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این بازی های اخیر استقلال بوده است امیدوارم که هرچه سریعتر به تیم بازگردد.