کد خبر : 166533 تاریخ : ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند - 11:05
امری و فراموش کردن شکست تلخ برابر رئال سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن از فراموش کردن شکست تلخ برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد.

نوآوران آنلاین-پاری ‌سن‌ ژرمن با وجود خریدهای نجومی که در تابستان داشت باز هم در لیگ قهرمانان اروپا یک ناکام بزرگ بود. این تیم در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر رئال مادرید تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم پاریسی با وجود این که در لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده ظاهر شد اما در لیگ فرانسه با وجود در اختیار نداشتن چند مهره کلیدی و سرشناس خود توانست به راحتی به پیروزی برسد و این بار متز را با پنج گل در هم کوبید.
اونای امری، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت‌: برای فراموش کردن شکست برابر رئال مادرید به این پیروزی نیاز داشتیم. باید راه خود را ادامه‌ دهیم و سطح کیفی را که در حال‌ حاضر داریم، حفظ کنیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم.
او ادامه‌ داد: برابر رئال مادرید نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. همه چیز تحت تاثیر شکست ما برابر رئال مادرید است و برای فراموش کردن این دیدار باید به چنین پیروزی‌هایی دست پیدا کنیم.
سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ درباره خط خوردن کورزاوا از فهرست تیمش گفت: من سرمربی تیم هستم و تشخیص می‌دهم که چه بازیکنانی باید بازی کنند. طبیعی است که برای بعضی از سیستم‌ها به بازیکنان خاصی نیاز باشد.
ام‌باپه با وجود این که برابر متز یک گل به ثمر رساند اما فرصت‌های زیادی را از دست داد.
اونای امری همچنین درباره نمایش این بازیکن، ‌اضافه کرد: ام‌باپه بازیکنی جوان و بسیار با استعداد است. او برای درخشش در مستطیل سبز به صبر و زمان نیاز دارد. شک نکنید که در آینده این بازیکن بهتر خواهد شد.
پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ فرانسه با تیم دوم جدول رده‌بندی ۱۴ امتیاز فاصله دارد و به نظر می‌رسد که مشکلی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته باشد.