کد خبر : 166455 تاریخ : ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ اسفند - 15:52
واکنش فغانی به انتخابش به‌عنوان بهترین داور سال داور بین‌المللی کشورمان گفت که برای افزایش سطح دانش خود در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است.

نوآوران آنلاین-

علیرضا فغانی درباره انتخابش به‌عنوان بهترین داور سال جاری اظهار داشت: دانشگاه شهید رجایی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان مراسمی را برگزار کرد که در آن محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش نیز حضور داشت. در مراسم یادشده از 10 نفر از برترین‌های ورزش و پنج نفر از نفرات شاخص در زمینه پژوهش تقدیر شد که در بین ورزشی‌ها من به‌عنوان بهترین داور، محمد ناظم‌الشریعه به‌عنوان بهترین مربی فوتسال و کیهانی به‌عنوان بهترین رئیس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شدیم.
وی در مورد حضورش در کلاس‌های درجه C مربیگری فوتبال تصریح کرد: برای افزایش سطح دانش در این کلاس‌ها شرکت کرده‌ام و فکر نمی‌کنم ضرری داشته باشد.
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در خصوص حضورش در برنامه دورهمی گفت: تا قبل از حضور در برنامه دورهمی بیشتر در برنامه‌های ورزشی حضور یافته بودم و برای اولین بار بود به یک برنامه غیرورزشی می‌رفتم. می‌دانستم مهران مدیری و عواملش قوی هستند و خوشحالم دعوتم کردند. حضور در این برنامه بی‌حاشیه بود.