کد خبر : 166353 تاریخ : ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند - 15:34
مرگ، گروه پرسپولیس است، نه استقلال دروازه بان تیم پرسپولیس اعلام کرد گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان از گروه استقلال سخت تر است.

نوآوران آنلاین-علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره شرایط تیمش قبل از دیدار برگشت با الوصل امارات عنوان کرد: ما بعد از بازی که با الوصل امارات داشتیم، توانستیم روحیه از دست رفته مان را برگردانیم. ریکاوری خوبی داشتیم و یکروز هم استراحت کردیم. به جز شایان مصلح مصدومی نداریم و امیدوارم با تلاش بچه ها و دعای مردم بتوانیم بازی بعدی با الوصل را که بسیار حساس است ببریم و راه صعود را هموار کنیم.
وی درباره اینکه گفته می شود الوصل تیم ضعیفی بود، بیان کرد: ما در گروهمان تیم ضعیف نداریم. اینکه می گویند گروه استقلال گروه مرگ است، درست نیست. گروه مرگ گروه ما است. شما نگاه کنید در گروه ما 3 تیم 6 امتیازی حضور دارند و می بینید که چقدر رقابت سخت است. اگر گروه ما آسان بود الان پرسپولیس صدرنشین بود و بقیه تیم ها پایین جدول حضور داشتند. در گروه استقلال می بینید که امتیازات چگونه تقسیم شده است. همین تیم الوصل که به ایران آمد چند بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت. آنها با این وجود در تهران هروقت اراده می کردند به ما فشار می آوردند. در 10 دقیقه آخر هم فشار زیادی روی دروازه مان آوردند. با این حال باید بتوانیم با تمرکز بالا 3 امتیاز بازی برگشت را به دست آوریم
دروازه بان پرسپولیس درباره اشتباهات عجیب داور دیدار با استقلال گفت: واقعا از این اتفاق ناراحت شدم. حتی می خواستم در صفحه شخصی ام عکس العمل نشان دهم اما گفتم شاید ناراحتی برای هواداران پرسپولیس پیش بیاید. استقلال در بازی با العین فوق العاده بازی کرد و حقش برد دو بر صفر بود. احساس می کنم آن داور با کارهایی که کرد دیگر نیازی به داوری در فوتبال نداشته باشد. او کل درآمدش زندگی اش را گرفت تا سر یک تیم ایرانی را ببرد.
بیرانوند در پایان افزود: احتمال دارد این اتفاقات برای پرسپولیس هم تکرار شود. پارسال در چند مسابقه داوری کاملا به ضرر ما بود و فقط امیدوارم تیم های آسیایی از داوری سود ببرند.