کد خبر : 166238 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ اسفند - 14:11
واکنش کاپیتان پرسپولیس به ناداوری‌ علیه استقلال کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر بار برنده می‌شویم می‌گویند تیم حریف ضعیف بوده و با این کارها می‌خواهند بردهای پرسپولیس را لوث کنند.

نوآوران آنلاین-سیدجلال حسینی در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس قبل از سفر به امارات، بازی با الوصل، داوری‌های لیگ قهرمانان آسیا و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
وضعیت پرسپولیس قبل از سفر به امارات چطور است؟
شرایط ما بد نیست. مقابل الوصل برد خوبی به دست ‌آوردیم و ان‌شاالله با شرایط خوبی به امارات می‌رویم تا آنجا هم یک بازی خوب انجام دهیم.
مطمئناً الوصل عملکرد متفاوتی در بازی برگشت نسبت به بازی رفت خواهد داشت. ارزیابی‌ات از این بازی چیست؟
نه تنها الوصل بلکه کلیه تیم‌های حوزه خلیج فارس به دلیل سرمایه‌گذاری خوبی که انجام داده‌اند نسبت به گذشته پیشرفت کرده‌اند. الان بازی کردن با تیم‌های اماراتی و قطری واقعاً سخت شده است ما می‌دانیم که الوصل در بازی برگشت متفاوت خواهد بود. آنها نسبت به بازی در تهران با شرایط دیگری بازی خواهند کرد و ما باید با یک برنامه‌ریزی خوب دست پر از امارات به ایران برگردیم.
بعد از برد مقابل الوصل برخی‌ها مدعی شدند که این تیم اماراتی به نوعی با تیم دومش مقابل پرسپولیس بازی کرد. این موضوع را قبول داری؟
چرا باید الوصل با تیم دومش مقابل ما بازی کند؟ چرا همه دوست دارند بردهای پرسپولیس را لوث کنند؟ وقتی می‌بریم می‌گویند تیم حریف بازیکن نداشت. مطمئناً هیچ بازی راحتی در آسیا وجود ندارد. ما نسف‌قارشی را شکست دادیم اما این تیم السد و الوصل را شکست داده است. در هر بازی همه بازیکنان با تمام توانشان تلاش می‌کنند تا برنده شویم اما یکسری می‌گویند حریف ضعیف بوده است! فلسفه فوتبال ما با کشورهای دیگر فرق دارد. اینطور نیست که کسی بگوید تیم حریف ضعیف است. ما در تهران با حمایت تماشاگران توانستیم الوصل را شکست دهیم اما مطمئناً بازی کردن در زمین این تیم سخت‌تر خواهد بود.
بعد از برد مقابل نسف‌قارشی هم برخی‌ها معتقد بودند که این تیم از یکسری تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر خود ما هم ضعیف‌تر است!
این دیگر از آن حرف‌هاست. همین نسف قارشی السد و الوصل را شکست داده و الان هم اندازه ما و السد شانس صعود دارد. فوتبال بین‌المللی با فوتبال داخلی کاملاً متفاوت است و شما باید با یک توان بسیار زیاد وارد زمین شوید. به نظر من فشار روی بازیکنان پرسپولیس طبیعی نیست. وقتی می‌بازیم می گویند بازیکنان پرسپولیس ضعیف بودند و وقتی می‌بریم می‌گویند تیم حریف ضعیف بوده است. مطمئن هستم انجام چنین حرف‌هایی با یک برنامه‌ریزی انجام می‌شود.
بعد از بازی با الوصل صحبت‌هایی کردی مبنی بر اینکه از پرسپولیس حمایت نمی‌شود. شفاف بگو منظورت چه کسانی هستند؟
واقعاً نمی‌توانم اسمی از کسی ببرم چون خودم هم نمی‌دانم این افراد چه کسانی هستند اما مگر می‌شود تیمی جزء ۸ تیم و ۴ تیم آسیا برود اما هیچگونه حمایتی از آن نشود؟وقتی تیم‌های عربی یا چینی به این مرحله می‌رسند همه جوره به آنها کمک می‌شود و تقویتشان می‌کنند اما برای پرسپولیس اینطور نیست.
فکر می‌کنی چه تیم‌هایی از گروه پرسپولیس می‌توانند به مرحله حذفی صعود کنند؟
هر ۳ تیم ۶ امتیازی و حتی الوصل بدون امتیاز الان شانس صعود به مرحله بعد را دارند. ما در گروه سختی قرار داریم. الوصل تیم خوبی است. نسف‌قارشی مثل همه تیم‌های ازبکستانی چغر و گردن کلفت فوتبال بازی می‌کند و السد قطر هم یک تیم باشخصیت در آسیاست که با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوب بازیکنان درجه یکی هم جذب کرده است. همه مردم بازی شب گذشته استقلال را دیدند و متوجه شدند بازی کردن در کشورهای عربی بسیار سخت است.
شب گذشته داور مالزیایی با سوت‌هایش مانع از برد استقلال مقابل العین شد. نگران داوری بازی الوصل و پرسپولیس که در امارات انجام می‌شود نیستی؟
چرا نباید نگران باشیم؟ قطعاً باید نگران داوری باشیم. نه تنها داوری بلکه در کشورهای عربی باید نگران خیلی مسائل بود چون آنجا فقط فوتبال در زمین انجام نمی‌شود. ما کار سختی داریم و باید با آمادگی وارد این زمین شویم. بازی با الوصل یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست چون بعد از آن باید با السد و نسف‌قارشی بازی کنیم که شانس بسیار زیادی برای صعود دارند.
گفته می‌شود قرار است سند باشگاه نفت تهران به نام مالکان جدید آن زده شود. طلب شما طلبکاران پرداخت شده که این اتفاق رخ بدهد؟
متأسفانه فوتبال ما قانون ندارد و همه حرف‌ها دروغ است. الان می‌بینیم که خیلی راحت پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، پدیده و ... تهدید می‌شوند اما ما در کشورمان کاری برای آنها انجام نمی‌دهیم. چون فوتبال ما قانون ندارد هرکسی به خودش اجازه می‌دهد ۲ سال در فوتبال فعالیت کند و بعد تیم را با کلی بدهی رها کند و برود. راه خروج از این شرایط را نباید از بازیکنان و مربیان پرسید بلکه باید سازمان لیگ این مسئله را بررسی کند. شاهد هستیم که هر فردی به خودش اجازه می‌دهد به اسطوره‌هایمان در رسانه‌های مکتوب و تصویری توهین کند بعد او می‌رود و یک فرد دیگر جای او می‌آید.