کد خبر : 156086 تاریخ : ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ اسفند - 15:39
هشدار پرسپولیسی‌ها به برانکو/ مسلمان را بازی بده

نوآوران آنلاین-

عقربه‌های ساعت، دقیقه 58 شهرآورد 86 را نشان می‌داد که تماشاگران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی تهران یکصدا شعار سر داده و با تشویق محسن مسلمان درخواست کردند برانکو دست از لجبازی برداشته و او را به زمین بفرستد. با این وجود برانکو بی‌توجه به درخواست هواداران تصمیم گرفت حتی یک دقیقه هم از شماره 77 استفاده نکند.
پس از پایان شهرآورد و حتی یک روز پس از آن در اولین تمرین بعد از شکست تنها بازیکنی که توسط طرفداران پرسپولیس تشویق شد، محسن مسلمان بود. هافبکی که مورد غضب عجیب برانکو قرار گرفته است. در همین راستا شنیدیم در آستانه دیدار پرسپولیس و الوصل امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا مسئولان باشگاه پرسپولیس از برانکو خواسته‌اند دست از لجباری برداشته و محسن مسلمان را بازی دهد! لطفاً تعجب نکنید! دلیل اصلی درخواست باشگاه، خطری است که می‌تواند ریزش تماشاگر و هوادار، پرسپولیس را تهدید کند.
پرسپولیسی‌ها که در یکی، دو سال اخیر درآمد هنگفتی بابت ارسال پیامک هواداران خود داشته‌اند حالا ممکن است از این ناحیه نیز متضرر شوند. بنابراین مسئولان باشگاه به برانکو هشدار داده‌اند به خواست طرفداران پرسپولیس توجه کرده و در دیدار با الوصل از محسن مسلمان استفاده کند. البته برانکو جواب روشنی به این هشدار نداده است اما تجربه نشان می‌دهد اگر باشگاه پرسپولیس روی درخواست خود اصرار بورزد، مرد کروات هم کوتاه خواهد آمد.
برانکو اهل تعامل است و احتمال زیادی دارد در دیدار با الوصل امارات برخلاف شهرآورد به محسن مسلمان بازی بدهد. این مسابقه روز دوشنبه 14 اسفند جاری رأس ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.