کد خبر : 155913 تاریخ : ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند - 12:12
تیم ملی به جای یک علی دایی چند علی دایی دارد

نوآوران آنلاین-علی دایی که از تیم ملی خداحافظی کرد خلاء حضور او تا سال ها در تیم ملی حس می شد. حتی در همین جام جهانی قبلی. فقط رضا قوچان نژاد بود که در نوک خط حمله تیم ملی به میدان می رفت. سردار آزمون هم بود که به دلیل کم تجربگی مسافر جام جهانی نشد.
اما امروز تیم ملی به جای یک علی دایی چند علی دایی دارد. رضا گوچی که هنوز هست. سردار آزمون باتجربه شده. مهدی طارمی در ایجاد موقعیت و گلزنی تبدیل به مهاجم خوبی شده. کریم انصاری فرد خوب گل می زند. همین طور کاوه رضایی.
همه ی اینها به کنار علی علیپور هم به تیم ملی دعوت شده. مهاجمی که این فصل در خط حمله تیم ملی و در غیاب مهدی طارمی خوب کار کرده و در حال حاضر آقای گل لیگ برتر است و در آخرین اردوی تیم ملی هم حاضر بوده.
امروز تیم کی روش به جای یک علی دایی 6 علی دایی دارد و این توام است با برنامه ریزی جدید برای تیم ملی. صعود به دور بعدی جام جهانی که برای اولین بار برای فوتبال ایران ترسیم شده و اگر رخ دهد تیم ملی کی روش در تاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهد شد.
خوشحالیم از این اتفاق خوب. امید که در سال های آتی تیم ملی در همه خطوط با ترافیک بازیکن مواجه شود. به خصوص در خط دروازه. دروازه بان هایی در حد و اندازه احمد رضا عابدزاده هم در تیم ملی ببینیم.