کد خبر : 155531 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند - 11:47
دو ایرانی در تیم منتخب لیگ ستارگان ستاره ایرانی باشگاه السد در کنار دروازه بان ایرانی الاصل العربی در تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قرار گرفتند.

نوآوران آنلاین-مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش و کلیدی السد برای چهارمین بار متوالی و پنجمین بار در این فصل موفق شد با نمایشی بدون نقص در ترکیب تیمش نقش موثری در برد پر گل این تیم و ادامه تاخت و تاز در صدر جدول داشته باشد تا در کنار سه هم تیمی دیگر خود در تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قرار بگیرد.
پورعلی گنجی با این انتخاب موفق شد برای چهارمین هفته متوالی و پنجمین بار در این فصل از لیگ ستارگان قطر در تیم منتخب قرار بگیرد تا صاحب رکورد جدیدی در این راه شود، موفقیتی که با مصدومیت و غیبت سه هفته ای این بازیکن از میادین کام السدی ها از همه مهم تر اوسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی را تلخ کرد چون بهترین مهره تدافعی خود را از دست داد.
علاوه بر پورعلی گنجی تیم منتخب این هفته لیگ ستارگان یک ایرانی دیگر نیز در دل خود جا داده بود. مسعود زراعی دروازه بان ایرانی الاصل باشگاه العربی و شاگرد لوکا بوناچیچ هم با نمایش خوب خود در این هفته موفق شد یک بار دیگر طعم حضور در تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر را بچشد.