کد خبر : 154853 تاریخ : ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن - 14:05
موانع اطلاع رسانی درباره محلات منطقه ۸ بررسی شد “بسیاری از اخبار مهم درباره فعالیت های شهرداری منطقه هشت در محلات پرجمعیت خود به گوش شهروندان تهرانی نمی رسد.“

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸، این مطلب را آزاده تاج علی مدیر روابط عمومی این منطقه در نخستین گردهمایی رابطان خبری محلات، نواحی و منطقه اعلام کرد و افزود: در بسیاری از کشورها و کلانشهرها نبض اطلاع رسانی در دست رسانه های بومی است و مردم از آنچه در سطح محله های کوچک اتفاق می افتد آگاه می شوند.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۸ در سرای محلات و بسیاری نقاط دیگر منشا اثر و خدمت رسانی مطلوب در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از جمله ترک اعتیاد، اشتغال زنان سرپرست خانوار و ورزش همگانی است ولی متاسفانه آن گونه که باید این اخبار تا کنون به شیوه مناسب منتشر نشده است.

بیان چالش ها

در این مراسم تمامی رابطان خبر محلات، نواحی و منطقه به معرفی خود و چالش های حوزه کاری شان پرداختند.

مریم ابراهیمی حصاری رابط خبری معاونت فنی عمرانی در این زمینه گفت: بدترین چالش برای من این است که اگر یک شهروند در معبری دچار آسیب شود، با وجود تلاش گسترده ما، خدای ناکرده کوتاهی و قصور را از جانب ما بدانند. پس اگر از ابتدا برای خدماتمان به شیوه مطلوب خبررسانی داشته باشیم احتمال این موضوع کمتر می شود.

زهرا شجاع مسئول روابط عمومی سرای محله وحیدیه نیز اظهار داشت: در این محله تعداد مخازن زباله به صورت چشمگیری افزایش یافته است اما آیا ما در اطلاع رسانی میزان رضایتمندی شهروندان موفق بوده ایم؟