کد خبر : 154769 تاریخ : ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن - 16:04
دستگیری سارقان محدوده پاکدشت فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری 2 سارق با 33 فقره سرقت و یک پرونده قتل در پاکدشت خبر داد.

نوآوران آنلاین-سردار عبدالرضا ناظری گفت : در سال 1394 مدیر یک شرکت شن و ماسه در شهرستان پاکدشت از ناحیه کمر و شکم مورد اصابت شئی تیز قرار گرفته بود که در اثر شدت جراحات وارده ، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی افزود : مأموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت با تشکیل پرونده برای این مرگ مشکوک ، به پیگیری موضوع پرداخته و سرنخ هایی که نشان از قتل وی داشت کشف کردند.
وی اظهار گرد: در بررسی های مقدماتی پلیس مشخص می شود که ظاهر مقتول در پی درگیری با 2 نفر به قتل می رسد که با تحقیقات تکمیلی میدانی و احضار تمامی افراد مظنون و شیوه به قتل رسیدن مقتول ، پلیس به شگرد 2 سارق زورگیر که در زندان به سر می بردند مشکوک شد.
فرمانده انتظامی ویژ شرق استان تهران اظهار کرد: با احضار 2 نفر متهم سابقه دار از زندان و با بازسازی صحنه جرم ، متهمان بدون اطلاع از اینکه فرد مضروب به قتل رسیده به جرم خود اعتراف کردند.
ناظری گفت : بر اساس اعترافات این افراد مشخص گردید که متهمان که 33 فقره سابقه زورگیری و سرقت را در پرونده خود دارند ، در زمان وقوع قتل با قصد زورگیری از مقتول وارد شرکت می شوند و پس از تهدید با چاقو و مقاومت مقتول اقدام به مضروب نمودن وی کرده و متواری می شوند.
وی افزود : 2 نفر متهم زورگیر به اتهام قتل پس از تشکیل پرونده ای جدید به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.