کد خبر : 154534 تاریخ : ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن - 09:55
لیلا حاتمی و استایل پوشش خاص او +عکس

نوآوران آنلاین-عکس لیلا حاتمی و علی مصفا و فرزندانشان مانی و عسل مصفا

از همین عکس ابتدایی می توانید به اصول انتخاب لباس در خانواده لیلا حاتمی پی ببرید. یک قانون کلی در تصاویر و لباس های لیلا حاتمی و خانواده اش دیده می شود و آنهم سادگی در عین جذابیت است. آنها ساده می پوشند ولی شیک پوشند.لیلا در اکثر جشنواره ها و فرش قرمزها پوششی خاص و با اصالت را انتخاب می کند. زمانی که با علی مصفا در یک جشنواره شرکت می کند، تا حد ممکن ست بودن رنگها در لباس این زوج هنرمند و فرزندانشان دیده می شود.

لیلا حاتمی و فرزندانش

لیلا حاتمی وهمسر و فرزندانش روی فرش قرمز

لیلا حاتمی همیشه با انتخاب های کلاسیک مثل مانتوی بلند راسته، شلوار جین راسته و رنگ های ملایم دیده می شود. لباس های مد روز در انتخاب های او دیده نمی شوند و استایلی مخصوص به خود دارد. اندام متناسب و بدون اضافه وزن لیلا به او اجازه می دهد تا دستش برای انتخاب لباس باز باشد و بتواند انواع مدل ها را انتخاب کند

لیلا حاتمی

 لیلا حاتمی

همچنین بخوانید : تمامی مطالب های مرتبط با لیلا حاتمی

لباس لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره کن 

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در جشنواره فرش قرمز نمایش فیلم برنده نخل طلا«خواب زمستانی» جشنواره کن 2014 

 

علی مصفا اغلب با تیپ اسپرت جلوی دوربین خبرنگاران حاضر می شود و این شاید دلیل برای سبک و استیال بدنی اوست . او اغلب با پیراهن های اسپرت، شلوارهای کتان و کت های تک دیده می شود. البته پیراهن های سفید نخی را باید انتخاب خاص احمد «گذشته» دانست . برای مردی با قامت و فرم صورت علی مصفا، لباس های اسپرت، اننخاب بهتری هستند و او را خوش استایل تر نشان می دهند. مردانی که اندامی ورزیده و چارشانه ندارند، بهتر است روش علی مصفا را در پیش بگیرند. 

لیلا حاتمی و علی مصفا

عکس لیلا حاتمی و علی مصفا

در تابستان، خودش و بچه ها اغلب با لباس های گشاد و برش آزاد دیده می شوند اما در زمستان می توان او و خانواده اش را با کت های تنگ و برشدار هم دید. کیفیت و تناسب سبک لباس در  انتخاب های علی مصفا را هم می توان دید. او شلوار جین کلاسیک اش را به یک نمونه امروزی ترجیح می دهد. مدل های مختلف پیراهن مردانه آمده و رفته اند اما او که این روزها تهیه کنندگی را هم تجربه می کند، همان پیراهن نخی را بیشتر دوست دارد. 

 لیلا حاتمی و علی مصفا

سبک لباس لیلا حاتمی و علی مصفا و فرزندانشان