کد خبر : 154319 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن - 17:05
افتتاح بلندترین هتل دنیا در دبی مقامات شهر دبی در امارات متحده عربی، از افتتاح بلندترین هتل دنیا در ارتفاع 356 متری خبر می‌دهند.

نوآوران آنلاین- سرویس ترجمه نوآوران – بخش زبان فرانسه ( گلنوش محب علی ) : هتل ( GEVORA ) که در خیابان شیخ زاید واقع شده، رکورد بلندترین هتل‌های همسایه خود را شکسته است. هتلی که تا پیش از هتل  ( GEVORA )بلندترین هتل دنیا محسوب می‌شد، ارتفاعش به 355 متر می‌رسد و از زنجیره هتل‌های معروف ( MARRIOTT ) در سراسر دنیاست.

هتل جدید( GEVORA )  یک برج 75 طبقه طلایی رنگ است. کوچک‌ترین اتاق این هتل ۴۳ مترمربع است و ۵۲۸ اتاق لوکس دارد. بر اساس روزنامه ( THE NATIONAL )، این هتل 4 رستوران، یک استخر، سیستم آب گرم و سالن ورزشی لوکس دارد و انتظار می‌رود از اولین مهمانان خود همین هفته استقبال کند. شهر دبی، درحال حاضر بلندترین برج دنیا، برج خلیفه را با ارتفاع 828 متر در خود جای داده و در حال ساخت برجی حتی از آن بلندتر هم هست که تا کنون جزئیات اقدامات و مراحل ساخت آن فاش نشده است. این شهر با جاذبه‌‌های گردشگری مدرن خود، یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری نه تنها در منطقه خلیج‌فارس و بلکه در دنیا به شمار می‌رود به طوری که سال 2017 میزبان حدود 8/15 میلیون گردشگر بوده که رشدی 2/6 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و در نظر دارد تعداد گردشگران خود را به 20 میلیون افزایش دهد.

 

منبع:   ( M.S.N.COM )

13فوریه 2018 برابر با 24 بهمن 1396