کد خبر : 152288 تاریخ : ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن - 19:21
مرد و زنی که در چیتگر داخل ماشین داشتند ... زوج جوان در پوشش مسافرکش در غرب تهران طعمه هایشان را هدف زورگیری قرار می دادند

نوآوران آنلاین- سرهنگ حبیب آقایی رییس کلانتری 154 چیتگر گفت: با وقوع چهار فقره سرقت Stealing به عنف، تحت پوشش مسافربری با خودرو از سوی زوج جوان ، تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم های عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس، ضمن حضور و گشتزنی در محدوده های جرم Crime خیز غرب تهران، مشخصات متهمان و خودروی آنها را به دست آورده و به تعقیب مراقبت در این زمینه پرداختند.

رئیس کلانتری 154 گفت: تجسس های پلیسی ادامه داشت تا این که عصر روز گذشته ماموران در کیلومتر 18 جاده قدیم کرج، موفق به شناسایی خودروی متهمان شده و به تعقیب آنها پرداختند.

سرهنگ آقایی اعلام داشت: متهمان که متوجه حضور ماموران پلیس  شده بودند سعی کردند با استفاده از تاریکی هوا از دست ماموران فرار  کنند اما در نهایت پس از یک تعقیب و گریز طولاتی در جاده قدیم کرج، خودروی متهمان متوقف و هر دو نفر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: متهمان به همراه خودروی سواری شان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر چهار فقره سرقت و زورگیری اعتراف و همچنین در بازرسی از خودروی آنها نیز تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، گردنبند، گوشواره، دستبند، انگشتر، کارت بانکی، ساعت مچی مردانه، تعدادی سیم کارت، حافظه جانبی، فلش مموری، ادکلن، قمه و تعدادی چاقو کشف شد.

بنا به این گزارش، متهمان پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.