کد خبر : 152119 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ بهمن - 16:01
سوشا از مردم آبادان خداحافظی کرد! تیم صنعت نفت ابادان در مرحله ای نیمه نهایی جام حذفی امروز در ابادان مغلوب استقلال تهران شد و از گردونه این جام کنار رفت.

نوآوران آنلاین- عد از دیدار نیم نهایی جام حذفی مقابل استقلال و حذف تیم صنعت نفت ابادان بعضی هواداران این تیم انتقادهای را به عملکرد سوشا مکانی دروازبان ملی پوشی که به تازگی به این تیم پیوسته داشتند و این دروازبان را مقصر حذف تیمشان از رقابتهای جام حذفی میدانند.

سوشا مکانی با انتشار متنی احساسی در صفحه شخصی خود نوشت : از سکوت من سوء استفاده نکنید.
مثل بازی برای مردم مظلوم و پاک ابادان کیسه ندوختم ، مرد هستم و بابت اشتباهی که داور ودیگران مرتکب شدند از همه عذر خواهی میکنم و بدون هیچ چشمداشتی را به خدای بزرگ میسپارم تا بیشتر از این از کورس قهرمانی با من تیم جا نماند ، به ایران امدم که با  به قهرمانی برسم ، نشد و من شرمنده شدم همه رو به خدای بزرگ میسپارم و دست تک تک تون رو میبوسم حلال کنید برادر کوچکتان را یا حق.
حالا باید دید این متن سوشا مکانی به منظور خداحافظی و ترک ابادان است یا خیر؟
در همین فصل بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت بار ها بدلیل شرایط مالی در صفحات اجتماعی از این تیم خداحافظی کرده بودند که هیچ کدام به واقعیت تبدیل نشد و نمونه اخر انها خداحافظی کرار جاسم از این تیم بود که در بازی امروز ٩٠ دقیقه برای تیمش به میدان رفت.
 
سوشا از مردم آبادان خداحافظی کرد!