کد خبر : 140160 تاریخ : ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن - 22:03
حمید کادوهای گران قیمت میخرید برای اینکه... مسیر دانشگاه تا خانه را بدون این که هیچ حرفی بینمان رد و بدل شود، دنبالم می آمد، 2 ماه کار هر روزش این بود، حدس هایی می زدم و حس می کردم دوستم دارد تا این که پیامک یکی از همکلاسی ها شک مرا به یقین تبدیل کرد: «حمید عاشق تو شده است»

نوآوران آنلاین-بعد از این پیامک احساسم به حمید بیشتر شد، صحبت هایش به این جا که می رسد کمی مکث می کند و به آرامی ادامه می دهد: اولین قرارمان را در یکی از کافی شاپ های شهر گذاشتیم و آن جا حرف هایی بین من و حمید رد و بدل و بعد از آن قرارهایمان بیشتر شد.
دختر 22 ساله ادامه رابطه اش با حمید را این طور تعریف می کند: حمید از وضعیت مالی خوبی برخوردار بود و برایم هدیه های گران قیمت می خرید که من توانایی جبران آن را نداشتم اما به رویم نمی آورد و دوستی ما روز به روز بیشتر می شد طوری که در دانشگاه همه متوجه علاقه من و حمید شده بودند.
سرش را پایین می اندازد و می گوید: در این اوضاع و احوال و رابطه من و حمید یکی از همکلاسی هایم به خواستگاری ام آمد و خانواده ام پس از تحقیق به او جواب مثبت دادند، از ترس و این که نمی دانستم حمید چه واکنشی نشان خواهد داد موضوع را به حمید نگفتم تا این که یک روز پیامکی از او دریافت کردم با این مضمون که «انتقام می گیرم».
با لحنی آرام می گوید: پیامک حمید را جدی نگرفتم و آن را به حساب عصبانیت لحظه ای او گذاشتم تا این که روزها گذشت و دانشگاهم تمام شد و هنگامی که درگیر تدارکات مراسم عروسی ام بودم مزاحمت های تلفنی و مجازی شروع شد و از دوستان خود پیام هایی دریافت می کردم که در فضای مجازی القاب و تصاویر بدی نسبت به من منتشر شده است.
باورش سخت بود اما وقتی به پست اینستاگرام Instagram خود مراجعه کردم دیدم هک شدم و تمام محتویات بارگذاری شده نشان از تایید حرف دوستان و آشنایان داشت. 
دخترجوان در حالی که شکایت خود را در پلیس Police تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان در دست دارد با نگرانی می گوید: به همکلاسی خود شک دارم و می ترسم آبرویم را در شهر بیرجند ببرد.
در پیگیری از روند رسیدگی به طرح شکایت دختر 22 ساله، رئیس پلیس فتا می گوید: در یک اقدام فرد مشکوک مورد رصد قرار گرفت و زوایای پنهان این پرونده روشن شد و مهندسان فتا همکلاسی شاکی را به این پلیس احضار کردند.
سرهنگ«محمد پور» ادامه می دهد: متهم 22 ساله که غیر بومی بوده و در شهر بیرجند خانه مجردی داشته است ابتدا منکر مزاحمت ها شد که با هماهنگی قضایی سیستم رایانه و تلفن هوشمند او مورد بازبینی و با ارائه مستندات بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و به جرم Crime خود اعتراف کرد. 
بنا بر اعلام سرهنگ«محمدپور» با اعتراف متهم پرونده تشکیل و وی به دادسرا معرفی شد. 
متهم 22 ساله هم درباره هدف خود از این اقدام توضیح می دهد: مدتی با شاکی ارتباط داشتم و عاشق او بودم اما او به همه حرف های من پشت پا زد، ابتدا با ارسال پیامک او را تهدید کردم که تصاویر او را برای خانواده اش ارسال می کنم اما او جدی نگرفت تا این که اینستاگرام او را هک و او را فرد غیرموجهی بین دوستان و آشنایان معرفی کردم.