کد خبر : 138984 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي - 20:51
کشف یک محموله بچگانه در رشت مأموران نیروی انتظامی استان گیلان در عملیات های جداگانه ای، چای سنواتی و انواع عروسک خارجی قاچاق در شهرستان های املش و رودسر کشف و ضبط کردند.

نوآوران آنلاین- فرمانده نیروی انتظامی املش بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل و جابجایی چای بدون مجوز قانونی در شهرستان، ماموران انتظامی پس از اطلاع از صحت موضوع، محل انبار چای قاچاق را در روستای شیشارستان شناسایی کردند.

سرهنگ احمد وکیل صادقی اظهار داشت: در بازدید از یک تریلی که در این محل اقدام به بارگیری چای قاچاق کرده بود، 21 تن و 820 کیلوگرم چای سنواتی قاچاق به ارزش اقتصادی 320 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به دستگیری متهمان و ارسال پرونده آنان به مراجع قضایی گفت: برخی افراد سودجو به جهت کسب درآمد بیشتر، اقدام به قاچاق و راه اندازی بازار سیاه می کنند از این رو لازم است شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رودسر اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید کنترل خودروهای عبوری و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، به یک دستگاه خودروی نیسان باری مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم افزود: در بازرسی از این خودرو 848 عدد انواع عروسک خارجی قاچاق به ارزش اقتصادی 75 میلیون ریال، کشف و ضبط و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرستان های املش و رودسر به ترتیب در 70 و 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.