کد خبر : 128697 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي - 19:54
ساختمان جدید پلاسکو را بخش خصوصی میسازد نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از تاخیر شهرداری تهران و همچنین بنیاد مستضعفان نسبت به ساخت مجدد پلاسکو، گفت: استفاده از توان بخش خصوصی سرعت بیشتری به ساخت پلاسکو می دهد.

نوآوران آنلاین-

مجید کیان پور، با انتقاد از تاخیر شهرداری تهران و همچنین بنیاد مستضعفان نسبت به ساخت مجدد پلاسکو، گفت: بدعهدی در ساخت مجدد پلاسکو این ساختمان را به مکانی متروکه تبدیل کرده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تعلل در ساخت مجدد پلاسکو به متضرر شدن کسبه این ساختمان منجر شده است، افزود: طبق توافقات انجام شده در کمیسیون عمران مجلس باید ساخت مجدد این ساختمان در 10 آذرماه سال جاری آغاز می شد اما با گذشت یک سال هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید بخش خصوصی در ساخت ساختمان پلاسکو در کنار بنیاد مستضعفان قرار بگیرد، تصریح کرد: باید با رفع موانع تسریع در ساخت مجدد این ساختمان صورت بگیرد.

کیان پور با بیان اینکه مراجع ذی ربط در حوزه ساخت مجدد پلاسکو باید نهایت همکاری را داشته باشند، گفت: ارایه مجوزها برای ساخت ساختمانی با متدهای مهندسی روز باید صورت بگیرد تا هر چه سریع تر تکلیف کسبه این ساختمان مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان شرکت های توانمندی دارد و می تواند از توانایی آن ها در ساخت مجدد پلاسکو استفاده کند، افزود: حتی واگذاری ساخت مجدد این ساختمان به بخش خصوصی نیز ایده خوبی است و می تواند سرعت بیشتری به روند عمرانی آن بدهد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بدعهدی مجدد در ساخت پلاسکو ورود مجلس به بررسی موضوع و چرایی تاخیر در این موضوع را در پی خواهد داشت.

 
  •