کد خبر : 127632 تاریخ : ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي - 21:27
پراید تیر برق ر ا ندیدیعنی.... سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با تیر چراغ برق فشار قوی جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی یک کشته و 4 زخمی برجا گذاشت.

نوآوران آنلاین-سید جلال ملکی شامگاه جمعه افزود: ساعت 16:13 امروز، 22 دی ماه، یک حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج نرسیده به پل سنگی به سامانه 125 تهران اعلام شد و با وجود اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران بود اما ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این سانحه، یک دستگاه خودرو پراید با 5 سرنشین به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و با برخورد تیرچراغ برق فشار قوی در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود.
ملکی ادامه داد: 3 سرنشین مصدوم این سانحه رانندگی از داخل اتاقک ویران شده خودرو پراید خارج شده بودند اما 2 نفر در داخل خودرو گرفتار بودند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان شهر تهران با همکاری آتش نشانان شهر قدس با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و موفق شدند 2 مرد میانسال را از داخل اتاقک متلاشی شده پراید خارج کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: به تشخیص عوامل اورژانس یک مرد 52 ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت و همچنین یک‌ مرد 58 ساله به همراه 3 سرنشین دیگر دچار مصدومیت شدند.
عوامل اورژانس نیز در این سانحه رانندگی هر 4 مصدوم را به بیمارستان شهید فیاض بخش منتقل کردند.
سرنشینان مصدوم، خواب آلودگی و سرعت زیاد را از عوامل مهم این تصادف عنوان کردند.