کد خبر : 125173 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ دي - 13:36
6 راه ساده برای داشتن زندگی بهتر اهداف غیرقابل پیش بینی را تنظیم نکنید، نگاهی به این شش قطعنامه اصلی سال نو بیاندازید، اگر شما آ‌ن‌ها را به زندگی روزمره خود اعمال کنید، واقعاً حال تغییر را احساس خواهید کرد.

نوآوران آنلاین- سرویس ترجمه نوآوران – بخش زبان فرانسه ( گلنوش محب علی ) : 1. خوش بین باشید: خوش بینی آغاز خوبی است زنان و مردان عاقل قدرت تفکر مثبت را با اتخاذ می کنند. زیرا « این نگرش است که حساب می شود » و « ما زنبورهای بیشتری را با عسل جذب می کنیم تا سرکه ».

2. مهربان باشید: با وجودی که بشردوستی همیشه با بودجه کم سازگار نیست، اما تنها راه زندگی کردن و خوب بودن با سخاوتمندی نیست. آیا بهترین چیزها در زندگی رایگان نیستند؟ اجازه دهید افراد سالخورده در صف در فروشگاه مواد غذایی پیش بروند. کارهای کوچک می تواند روز شما را دگرگون سازد.

3. قدردانی عملی: وضوح آسان برای سال نو این است که تمرین بیشتری برای چیزها، زمان‌ها و مردم انجام دهیم. این فراتر از راه‌های ساده ای است که می‌گوید « از شما سپاسگزارم » و به معنای گفتن به کسی است که دوست دارید و از دوستی، وفاداری و عشق خود قدردانی می کنید. سپس یک دستاورد را به او بدهید.

4. با خود به صورت مثبت صحبت کنید: در حالی که برای دیگران مهربان و سپاسگزار هستید، فراموش نکنید که این عمل را به خودتان نیز اعمال کنید. این بدان معنا نیست که شما باید هر روز صبح در آینه خودتان را نگاه کنید و خوبی‌های خود را تحسین کنید، اما به جای این‌که خودتان را دلسرد سازید، سعی کنید حداقل یکی از چیزهایی را که در ظاهر شما جذاب است، قدردانی کنید.

5. در وجود خود سرمایه‌گذاری کنید: اعتماد به نفس داشته باشید و خود را دوست داشته باشید. این یک اقدام مهم و ضروری است که به شما کمک می کند تا با دیگران مهربان باشید. قبل از این‌که برای دیگران وقت بگذارید، وقت خود را برای مراقبت از خود بردارید.

6. وقفه ایجاد کنید: همیشه در حال فعالیت و مشغول نباشید. در این صورت شما منجر به فرسودگی و خشم می‌شوید. شما می توانید بعضی کارها را کم کنید و یا به کس دیگری واگذار کنید و حتی برخی را فراموش کنید.

با این شش راه حل ساده شما می توانید زندگی بهتری داشته باشید و به سوی خوبی گام بردارید.

 

منبع: ( M.S.N.COM )

اول ژانویه 2018 برابر با 11 دی 1396